کد خبر : 1609758 | 16 اردیبهشت 1398 ساعت 18:31 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

دشتی: فعلا مشکلی با سایپا ندارم و در تمرینات هستم

در شرایطی که پیش از این عنوان شده بود علی دشتی از سایپا کنار گذاشته شده، این بازیکن ادعا کرد که در تمرینات حضور دارد.

دشتی: فعلا مشکلی با سایپا ندارم و در تمرینات هستم

 

به گزارش "ورزش سه"، علی دشتی که در این فصل عملکرد مثبتی در سایپا از خود به جا گذاشته، بعد از جدایی علی دایی دچار چالش با باشگاه شده است. امروز اما عنوان شد که این بازیکن از لیست سایپا برای دو بازی آتی کنار گذاشته شده است.

 


دشتی در این خصوص به خبرنگار ما می‌گوید: من ابتدای فصل پیشنهادی یک میلیاردی داشتم که بعد از پیشنهاد آقای دایی برای حضور در سایپا و در شرایطی که مبلغ این باشگاه یک سوم پیشنهادم بود، به خاطر دایی آن را پذیرفتم. دوست داشتم زیر نظر این مربی که افتخارات زیادی کسب کرده و از نظر فنی و شخصیتی نیز شناخته شده هستند کار کنم و فکر می‌کردم مسلما این مساله به پیشرفتم کمک خواهد کرد.


وی درباره اینکه گفته می‌شود بندی در قراردادش وجود دارد که با جدایی آقای دایی او نیز بازیکن آزاد خواهد شد گفت: بله، همینطور است. این بند در قراردادم وجود دارد اما فکر نمی‌کردم در این مقطع آقای دایی بخواهند از تیم جدا شوند. البته اینکه در بازی قبلی در لیست نبودم به این مساله مربوط نبود. در مراسم معارفه آقای صادقی بعنوان سرمربی جدید، مدیرعامل باشگاه گفت هر بازیکنی مشکل دارد بگوید. من نیز به آقای مدبر گفتم که پیش از این هم به آقای دایی گفته‌ام که مشکل خانوادگی دارم و اگر صلاح می‌دانند مدتی دور باشم و بتوانم مشکلم را برطرف کنم.


دشتی در ادامه گفت: من طی نامه‌ای این مساله را به اطلاع آقای مدبر هم رساندم که گویا ایشان موافقت نکردند و به همین دلیل نیز از امروز در تمرینات تیم حاضر شده‌ام و کنار آنها هستم.


وینگر سایپا درباره اینکه آیا به کارش با این تیم ادامه خواهد داد یا خیر گفت: من فعلا در تیم هستم و مشکلی با سایپا ندارم. دو بازی دیگر تا پایان فصل مانده و فعلا در کنار آنها هستم و بعد از آن باید دید چه اتفاقی می‌افتد.

دیدگاه‌ها