کد خبر : 1609896 | 17 اردیبهشت 1398 ساعت 10:26 | 11.8K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی لستر: باید گل تساوی را می‌زدیم

برندن راجرز، سرمربی لسترسیتی می‌گوید تیمش در بازی دیروز مقابل منچسترسیتی شایسته کسب یک امتیاز بوده و ضربه مهاجمش ایهیناچو در دقایق پایانی باید وارد دروازه سیتی می‌شد.

سرمربی لستر: باید گل تساوی را می‌زدیم

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی دیشب در هفته سی و هفتم لیگ برتر، یک هفته مانده به پایان فصل جاری رقابتها، به مصاف لستر رفت و با پیروزی 1-0 به صدر جدول بازگشت تا شانس قابل توجهی برای قهرمانی داشته باشد. اما برندن راجرز، سرمربی لستر معتقد است کسب یک امتیاز از این بازی حق شاگردانش بوده و ضربه کلچی ایهیناچو بازیکن لستر در دقایق پایانی باید وارد دروازه شاگردان گواردیولا می‌شده تا شاگردانش از این بازی با یک امتیاز به خانه برگردند.

 

1404003

 

کلچی ایهیناچو، مهاجم سابق منچسترسیتی که با ورود گواردیولا به این تیم  توسط او فروخته شده بود، در دقایق پایانی فرصت طلایی‌ای بدست آورد تا گل تساوی تیمش را به ثمر رسانده و لیورپول را در صدر جدول نگه داشته و هدیه‌ای طلایی به شاگردان کلوپ بدهد ولی او فرصت بزرگ خود را از دست داد.

 

برندن راجرز، سرمربی لستر بعد از بازی گفت:" ایهیناچو باید گل می‌زد. بعد از بازی به خودش هم گفتم. در بازی‌های بزرگ فرصت‌های زیادی پیش نمی‌آید. بازی سخت و نزدیکی بود. ما در سازمان دفاعی‌مان خیلی خوب بودیم. آنها فرصت‌های زیادی نداشتند و ما هم همینطور. ولی وقتی فرصتی پیش می‌آید باید گل شود. ایهیناچو خودش هم این را می‌داند".

 

1404002

 

سرمربی لستر در ادامه گفت:" در این نوع لحظات حساس و سرنوشت‌ساز است که یک بازیکن باید روی بازی تاثیر بگذارد. ایهیناچو پسر خیلی خوبی است و در تمرین‌ها خیلی تلاش می‌کند و زحمت می‌کشد. ولی او با بازیکن بزرگی مثل جیمی واردی رقیب است که کار را برایش سخت می‌کند. بازیکنی مثل او در این چنین لحظاتی است که باید ارزش خود را ثابت کند".

 

دیدگاه‌ها