کد خبر : 1599529 | 26 اسفند 1397 ساعت 15:54 | 32.7K بازدید | 0 دیدگاه

عبدالرزاق حمدلله پرچمدار النصر در تعقیب الهلال؛

مهاجم مراکشی گومیس و سوما را یکجا کنار زد!

تیم فوتبال النصر از رقابت با الهلال کوتاه نمی‌آید؛ آن ها الوحده را ۴-۰ شکست دادند تا همچنان در کورس قهرمانی باشد.

به گزارش ورزش سه، النصر موفق شد ۴-۰ الوحده را شکست دهد تا انتقام باخت ۲-۱ در بازی رفت را از این تیم بگیرد. با این پیروزی زردپوشان عربستانی با ۵۵ امتیاز در رده دوم قرار گرفتند و باید امیدوارند باشند تا الهلال در بازی خود پیروز نشود و آن ها فاصله یک امتیازی را حفظ کنند.

 

نکته جالب این که هر ۴ گل تیم النصر را عبدالرزاق حمدلله مهاجم مراکشی تیم النصر به ثمر رساند. او گل اول را در دقیقه ۸ از روی نقطه پنالتی زد و سپس در نیمه دوم سه گل دیگر وارد دروازه الوحده کرد تا شمار گل هایش را به عدد ۲۱ برساند.

 

مهاجم سابق تیم الریان این فصل در ۲۰ بازی ۲۱ گل برای تیمش به ثمر رسانده و جزو بهترین های فوتبال آسیا به حساب می‌آید. او در لیگ قهرمان نیز یک گل زد. با این پوکر فوق العاده، حمدلله از بافاتیمبی گومیس، عمر سوما و لئانرده تاوامبا گذشت و در صدر جدول گلزنان قرار گرفت.

 

جدال خارجی های گلزن در لیگ عربستان همچنان ادامه دارد و باید دید در نهایت این دوئل به چه سرانجامی می‌رسد. گومیس فرانسوی و حمدلله مغربی تمام تلاش خود را می‌کنند تا علاوه بر کسب کفش طلا، تیم خود را هم به قهرمانی برسانند.

 

تیم النصر که نورالدین آمرابات را هم به عنوان یک مراکشی دیگر در اختیار دارد، امیدوار است پس از سال ها قهرمان لیگ شود. هواداران این تیم در هر بازی پرچم مراکش را به ورزشگاه می‌آورند تا باعث انگیزه بیشتر بازیکنان مراکشی شوند و تا اینجای کار به هدف خود دست یافته اند.

 

1391509

 

1391510

 

1391511

 

1391512

 

1391513

دیدگاه‌ها