کد خبر : 1420064 | 15 خرداد 1396 ساعت 00:10 | 54.2K بازدید | 0 دیدگاه

بعد از یک سال و یک روز؛

ستاره سویا نوار کلین شیت‌های بیرانوند را برید

مهاجم سرشناس مونته نگرو توانست دروازه علیرضا بیرانوند را بعد از 6 بازی ملی باز کند.

ستاره سویا نوار کلین شیت‌های بیرانوند را برید

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ایران که خود را آماده بازی مرحله مقدماتی جام جهانی برابر ازبکستان می‌کند، از ساعت 23 یکشنبه شب در زمین پودگوریتسا به مصاف مونته نگرو رفته تا با انجام این مسابقه تدارکاتی بازیکنان در شرایط بازی قرار بگیرند.


علیرضا بیرانوند در 6 بازی اخیر تیم ملی در مرحله مقدماتی جام جهانی برابر تیم‌های ملی قطر(2 بار)، چین(2 بار)، ازبکستان و کره جنوبی موفق شده بود دروازه خود را بسته نگه دارد ولی پیش از آن در دیدار تدارکاتی مقابل مقدونیه که با پیروزی 3 بر یک ایران همراه بود، این دروازه‌بان گل خورد که امشب نیز این اتفاق برای او رخ داد.


در حالی که امشب ایران با گل دقیقه 11 سردار آزمون پیش بود، مونته نگرو بعد از چند حمله پیاپی در دقیقه 32 روی یک ارسال از سمت چپ و شوت روی پای تک ضرب استفان یووتیچ، کاپیتان سرشناس خود دروازه ایران را باز کرد.

 

دقیقا یک سال و یک روز قبل الکساندر تروخوفسکی در دیدار دوستانه ایران و مقدونیه دروازه بیرانوند را با شوت از سمت چپ محوطه جریمه باز کرده بود و امشب هم یووتیچ، ستاره مونته نگرو و مهاجم سابق منچستر سیتی که عضو تیم اینتر میلان است ولی در فصل اخیر به صورت قرضی در سویا اسپانیا بازی می‌کرد توانست با شوت خوب به گوشه دروازه، نوار کلین‌شیت‌های بیرانوند را قطع کند.

دیدگاه‌ها