کد خبر : 1611101 | 22 اردیبهشت 1398 ساعت 16:01 | 184.1K بازدید | 0 دیدگاه

تبعات یک تصمیم نابخردانه

حمله هواداران افراطی بارسلونا به خانه راکیتیچ

تحقیر تاریخی بارسا در زمین لیورپول و سپس حرکت عجیب راکیتیچ، یک روز پس از آن شکست تلخ، خشم رادیکال های بارسا را به دنبال داشت.

حمله هواداران افراطی بارسلونا به خانه راکیتیچ

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، ایوان راکیتیچ، ستاره کروات، از سال 2014 برای بارسا بازی می کند و همواره یکی از مهره های کلیدی آبی اناری ها در بازی های بزرگ فصل بوده است. هرچند در یکی دو سال اخیر، شایعات جدایی او همیشه وجود داشته اما راکیتیچ بارها عنوان کرده است که هدفش ادامه کار در بارسلوناست.

 

 

1404704

 

 

او که یکی از محبوب ترین بازیکنان باشگاه است، با حرکت روز چهارشنبه خود، خشم بسیاری از هواداران را برانگیخت.

یک روز پس از حذف ناباورانه بارسا از لیگ قهرمانان و تحقیر این تیم به دست لیورپول، عکس هایی از راکیتیچ در جشنواره سالانه شهر سویل منتشر شد. او همراه همسر و دو فرزند دخترش در این جشنواره شرکت کرده بود؛ در حالی که هواداران بارسا ساعات بسیار سختی را پشت سر می گذاشتند.

 

این مساله بهانه ای شد تا گروهی از هواداران افراطی بارسا ملقب به "Boixos Nois " روز جمعه مقابل درب خانه او تجمع کرده و از او توضیح بخواهند.

 

 

1405470

 

 

راکیتیچ پس از مشاهده این وضعیت از خانه خارج شده و تصمیم به صحبت با هواداران می گیرد. او در مواجهه با افراطی ها توضیح می دهد که تنها به دلایل خانوادگی در این جشنواره حضور پیدا کرده(همسر راکیتیچ اهل سویل است) و هرگز هدفش بی احترامی به هواداران نبوده است. 

پس از دقایقی در نهایت او موفق به آرام کردن هواداران می شود و جمعیت که البته خیلی زیاد هم نبودند، پراکنده می شوند. آنها پیش از رفتن، راکیتیچ را سرزنش کرده و از او می خواهند که تعهد بیشتری به تیم داشته باشد و اینکه در بازی های باقیمانده لالیگا و نیز فینال کوپا دل ری جبران کند.

بارسا امشب در نوکمپ میزبان ختافه است و پیش بینی می شود که در طول بازی شاهد اعتراضات گسترده هواداران این باشگاه باشیم.

 

 

1402617

 

دیدگاه‌ها