کد خبر : 1610195 | 18 اردیبهشت 1398 ساعت 13:13 | 16.1K بازدید | 0 دیدگاه

نبرد فیروز - فرکی با قضاوت داور دربی؛

خورشیدی، داور بازی مرگ و زندگی پاسی های قدیم

قضاوت دیدار مهم پیکان و نفت مسجد سلیمان به اشکان خورشیدی سپرده شده است.

خورشیدی، داور بازی مرگ و زندگی پاسی های قدیم

به گزارش ورزش سه، صبح امروز اسامی داوران هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر از سوی فدراسیون فوتبال اعلام شد.


در چارچوب این هفته مسابقات حساس مختلفی برگزار می شود. تیم های پرسپولیس، سپاهان، استقلال و پدیده در قالب 3 بازی برای قهرمانی می جنگند و تراکتورسازی هم با این تیم ها برای کسب سهمیه آسیایی رقابت می کند.

 

علاوه بر این دیدارها، یک رقابت بسیار مهم نیز بین تیم های پایین جدولی نفت مسجد سلیمان و سپیدرود وجود دارد. این دو تیم در رده های چهاردهم و پانزدهم جدول با تنها یک امتیاز اختلاف قرار دارند و در دو هفته پایانی برای بقا می جنگند.

 

به همین دلیل، دیدارهای نفت و سپیدرود در این دو بازی حساسیت زیادی دارد و انتخاب داوران آنها نیز مهم است. در هفته بیست و نهم تیم نفت مسجد سلیمان در تهران با پیکان روبرو می شود. این بازی تقابل دو نفر از مهم ترین ستاره های تاریخ تیم پاس است. حسین فرکی و فیروز کریمی باید این دیدار مهم را شنبه شب مقابل هم برگزار کنند.

 

قضاوت دیدار این هفته ورزشگاه شهر قدس به اشکان خورشیدی سپرده شده است. این داور جوان که فصل نسبتا خوبی را سپری کرده، در مهم ترین بازی فصل یعنی دربی پایتخت هم قضاوت کرده و حالا یکی از باتجربه های جامعه داوری به شمار می رود. از همین رو، فدراسیون فوتبال او را برای دیدار حساس تیم پایین جدولی نفت انتخاب کرده است.

دیدگاه‌ها