کد خبر : 1613396 | 02 خرداد 1398 ساعت 11:36 | 849 بازدید | 0 دیدگاه

رضایت ستاره جوان رئال مادرید از فصل گذشته

وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی و جوان رئال مادرید از فصلی که گذشت ابراز رضایت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، با ورود سانتیاگو سولاری به رختکن رئال مادرید، وینیسیوس جونیور به ترکیب اصلی رئال مادرید راه یافت و نمایش او در اواسط فصل تحسین بسیاری را برانگیخت. گرچه فصل برای مهاجم جوان برزیلی با مصدومیتی تلخ در دیدار برگشت لیگ قهرمانان برابر آژاکس به پایان رسید، اما وینیسیوس جونیور که اخیرا برای سفری تبلیغاتی راهی توکیو شده، در مجموع فصل را برای خودش خوب توصیف می کند.

 

وینیسیوس جونیور در گفت و گو با مارکا گفت: "من عاشق توکیو هستم. من اولین بار به این شهر سفر کرده ام و امیدوارم سال آینده برای بازی های المپیک 2020 دوباره به توکیو بازگردم و این چیزی است که من در ذهن دارم."

 

وینیسیوس جونیور در مورد شرایط فعلی خود گفت: "من آماده ام همه چیز را دوباره آغاز کنم اما در حال حاضر باید استراحت کنیم. فصل فوق العاده ای برای من بود و گرچه من فصل را در تیم دوم رئال مادرید آغاز کردم، اما می دانستم دیر یا زود قرار است چه اتفاقاتی برایم رخ دهد.

 

من شروع به بازی کردن در ترکیب رئال مادرید کردم و نکات زیادی در طول فصل آموختم. متاسفانه ما در هیچ یک از سه جام موفق نبودیم، اما این تیم سه قهرمانی متوالی در لیگ قهرمانان به دست آورد و متاسفم که امسال چنین اتفاقاتی رخ داد."

 

1407909

دیدگاه‌ها