کد خبر : 1618728 | 29 خرداد 1398 ساعت 17:56 | 1.1K بازدید | 0 دیدگاه

انتخاب برانکو بهترین انتخاب ممکن بود

سنگربان سابق الاهلی با ابراز خشنودی زیاد در خصوص انعقاد قرارداد با برانکو از هواداران الاهلی درخواست کرده است که به این مربی کروات زمان بدهند.

انتخاب برانکو بهترین انتخاب ممکن بود

 به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته باشگاه الاهلی به‌طور رسمی برانکو ایوانکویچ را به‌عنوان سرمربی باشگاه خود معرفی کرد تا او هدایت این تیم را در فصل آینده لیگ عربستان بر عهده بگیرد. در همین خصوص عبدالهادی الحداد گلر سابق باشگاه الاهلی قرارداد این باشگاه با برانکو ایوانکویچ سرمربی کروات را یک قرارداد مثل زدنی و بی‌نظیر خواند.


 او با اعلام این مطلب گفت: «برانکو سابقه حضور در جام جهانی را دارد و همچنین او از شناخت و درایت کافی نسبت به فوتبال آسیا برخورداراست.»


الحداد طی گفتگویی که با روزنامه الریاضیه داشت در ارتباط با برانکو ایوانکویچ گفت: «من کاملاً عملکرد این مربی را در این چندساله از زمانی که او در باشگاه الاتفاق و پرسپولیس حضور داشت را زیر نظر داشتم و باید در خصوص او بگویم که همواره تیم‌های او از شخصیت محکمی برخوردار هستند و تصمیمات  او غالبا با گرفتن نتیجه همراه خواهد شد، ضمن آنکه برانکو از دید و تبحر بالایی در بازی خوانی حریفان برخوردار است.»


او با اشاره به میزان اهمیت قرارداد با برانکو گفت: «الاهلی با به خدمت گرفتن برانکو دست‌به‌کار بزرگی زده است و انتخاب او بهترین انتخاب ممکن بود  به‌خصوص اینکه الاهلی در این سه سال اخیر مربی ثابتی نداشته است.»


الحداد در پایان با درخواست از هواداران الاهلی می‌گوید: «از تمام طرفداران الاهلی درخواست دارم که به برانکو فرصت لازم را بدهد تا او تیم را به بهترین شکل ممکن آماده کند. من معتقدم ترکیب تیم احتیاج به تقویت در خط دفاعی در سمت چپ و راست دارد و علاوه براین الاهلی به یک بازیسازدر میانه میدان  نیز احتیاج دارد.»

دیدگاه‌ها