کد خبر : 1624770 | 28 تیر 1398 ساعت 11:00 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

لمپارد درباره ستاره برزیلی چلسی تصمیم می‌گیرد

با وجود شایعات درباره تمایل بارسا برای جذب ویلیان، ستاره برزیلی چلسی، فرانک لمپارد درباره انتقال او تصمیم نهایی را خواهد گرفت.

لمپارد درباره ستاره برزیلی چلسی تصمیم می‌گیرد

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه از قرارداد ویلیان، وینگر برزیلی چلسی با این باشگاه انگلیسی یک سال دیگر باقی مانده، بارسلونا تمایل زیادی برای جذب او داشته و پیشنهادی 30 میلیون پوندی به چلسی ارائه داده است. رسانه‌های انگلیسی امروز مدعی شدند تصمیم نهایی درباره آینده ویلیان توسط فرانک لمپارد، سرمربی جدید چلسی گرفته خواهد شد.

 

1420338

 

ویلیان 30ساله به دلیل شرکت در کوپا آمه‌ریکا به همراه تیم ملی برزیل هنوز به اردوی پیش‌فصل چلسی ملحق نشده و دوران استراحت خود را پشت سر می‌گذارد. چلسی در حال حاضر در دومین ایستگاه تور پیش‌فصل خود در ژاپن به سر می‌برد ولی ویلیان تا هفته آینده که آبی‌پوشان به انگلیس بازخواهند گشت به آنها ملحق نخواهد شد.

 

با توجه به اینکه چلسی در حال حاضر با ممنوعیت فعالیت در بازار نقل و انتقالات به مدت دو فصل مواجه است لمپارد به صراحت اعلام کرده که قصد ندارد بازیکنان فعلی خود را از دست بدهد.

 

چلسی با اینکه در گذشته این سیاست را دنبال می‌کرد که قرارداد بازیکنان بالای سی سال خود را تنها یک سال تمدید می‌کرد ولی به دلیل مشکلات نقل و انتقالاتی، اخیراً قرارداد داوید لوئیز 32ساله را دو سال تمدید کرده بود و ممکن است همین اتفاق برای ویلیان 30ساله هم تکرار شود.

 

دیدگاه‌ها