کد خبر : 1624070 | 24 تیر 1398 ساعت 17:05 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای میرر

هشدار منچستریونایتد به رئال در مورد پوگبا

رئال مادرید سخت به دنبال جذب پل پوگباست ولی منچستریونایتد علاقه ای به از دست دادن ستاره فرانسوی خود ندارد.

هشدار منچستریونایتد به رئال در مورد پوگبا

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید این روزها در مونترال کانادا حضور دارد و تمرینات پیش فصل را در این شهر پشت سر می گذارد. زیدان تقریبا تیم کاملی را در اختیار دارد و البته بسیار دوست داشت پل پوگبا نیز در این تمرینات حاضر باشد اما در نهایت مقاومت منچستریونایتد باعث شد تا روند مذاکرات با رئال به بن بست خورده و ستاره فرانسوی راهی تور استرالیای یونایتد شود.

 

 

1418374

 

تلاش های رئال برای مذاکره با یونایتد هنوز به نتیجه نرسیده و این باشگاه فعلا تسلیم فشارهای رئال و پوگبا نشده است. ستاره فرانسوی درخواست مستقیم زیدان از پرز بوده و تا هشتم آگوست(17 مرداد) که پایان مهلت خرید بازیکن باشگاه های انگلیسی است، مهلت برای جذب پوگبا وجود دارد.

امروز نشریه میرر ادعا کرد که مسئولان یونایتد به رئال هشدار داده اند که اگر تمایل به جذب پوگبا دارند، باید تا قبل از هشت آگوست اقدام کنند و پس از آن دیگر هیچ راهی برای مذاکره وجود نخواهد داشت. همچنین آنها تاکید کرده اند که رقم انتقال، 170 میلیون یورو خواهد بود و پیشنهادی کمتر از آن مورد بررسی قرار نخواهد گرفت.

 

طبق گزارش میرر، منچستری ها در بیم این هستند که رئال بخواهد همه چیز را به روزهای پایانی نقل و انتقالات در اسپانیا یعنی دوم سپتامبر بکشاند. یونایتد قصد دارد در صورت قطعی شدن پیشنهاد رئال و جدایی پوگبا، خیلی زود برای جذب جانشین او دست به کار شود و طبیعتا تعلل رئال مانع از این اقدام خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها