کد خبر : 1623754 | 23 تیر 1398 ساعت 13:03 | 4.5K بازدید | 0 دیدگاه

ویدیوی عجیب نیمار با پیراهن بارسا(عکس)

نیمار با انتشار ویدیویی در اینستاگرام که در آن پیراهن بارسلونا را به تن دارد، و کنایه زدن به منتقدینش با استفاده از آیه‌های انجیل خبرساز شده است.

ویدیوی عجیب نیمار با پیراهن بارسا(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، نیمار در تازه‌ترین اقدامات خود برای دمیدن هر چه بیشتر به شایعات بازگشتش به بارسلونا، ویدیویی در اینستاگرام خود منتشر کرد که در آن تصویری از او درحالیکه پیراهن بارسا را به تن دارد دیده می‌شود و در کنار این تصویر، پیامی اسرارآمیز نوشته شده که متن آن از آیه‌های انجیل اقتباس شده است.

 

1419318

 

نیمار، دو سال بعد از آنکه با انتقالی که رکورد دنیا را شکست از بارسا به پاری سن ژرمن پیوست حالا بار دیگر برای بازگشت به بلوگرانا تلاش می‌کند. درحالیکه چشم‌اندازی برای نبرد فعلی نیمار با باشگاه فرانسوی متصور نیست او در تازه‌ترین اقدام جنجالی‌اش یک ویدیوی عجیب و غریب در صفحه اینستاگرام خود بارگذاری کرد.

 

نیمار در این ویدیوی سیاه و سفید لباسی به تن دارد که مشخص است لباس بارسلونا است. در کنار این تصویر متنی قرار دارد که از انجیل اقتباس شده و به نظر می‌رسد کنایه‌ای به منتقدین ستاره برزیلی است.

 

1419317

 

در این متن که به زبان پرتغالی نوشته شده چنین آمده:" سلاح‌هایی که علیه تو بلند شود موفق نخواهند شد. هر زبانی که تو را قضاوت کند محکوم خواهد شد".

 

با اینکه نیمار به صراحت نمی‌گوید این پیام خطاب به چه کسانی است ولی به نظر می‌رسد پیام کنایه‌ای نیمار به موضوع انتقال او به بارسا مرتبط است. انتقالی جنجالی که این روزها به تلخ شدن رابطه او با باشگاه فرانسوی PSG منجر شده و به نظر می‌رسد نیمار این روزها قصد دارد پل‌های پشت سر خود را یکی بعد از دیگری تخریب کند.

 

 

دیدگاه‌ها