کد خبر : 1624363 | 25 تیر 1398 ساعت 21:18 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

آدرین رابیو:

برای انتقال به یوونتوس با بوفون مشورت کردم

آدرین رابیو، هافبک فرانسوی و جدید یوونتوس از انتقال به این تیم ابراز رضایت کرد.

برای انتقال به یوونتوس با بوفون مشورت کردم

به گزارش "ورزش سه"، بعد از مشکلات فراوان با پاری سن ژرمن و چند ماه خانه نشینی، در نهایت چند روز قبل انتقال آدرین رابیو به یوونتوس با قراردادی آزاد نهایی شد و حالا این هافبک جوان فرانسوی از نقش جان لوییجی بوفون برای انتقال وی به یوونتوس خبر داده است.

 

آدرین رابیو گفت: "من بسیار خوشحالم که راهی یوونتوس شده ام. یوونتوس یک باشگاه بزرگ با اعتبار و تاریخی بزرگ است و یکی از دلایلی که من خواهان انتقال به یووه بودم این بود که می خواستم سطح خود را بهبود بخشیده  و دوران حرفه ایم را به سطح بالاتری برسانم.

 

1416224

 

حضور در سمت راست یا چپ؟ من یک بازیکن متمایل به سمت چپ هستم. اگر من مجبور باشم خودم را به عنوان یک بازیکن توصیف کنم می توانم بگویم من یک بازیکن تهاجمی هستم و دوست دارم در حملات شرکت کنم اما همچنین در امور دفاعی نیز شرکت می کنم و یک هافبک باکس تو باکس هستم.

 

من قبل از پذیرش پیشنهاد یوونتوس با برخی افراد از جمله جان لوئیجی بوفون صحبت کردم. او باشگاه یوونتوس را به خوبی می شناسد و درباره زندگی در تورین با من صحبت کرد. باید در این رابطه از بوفون تشکر کنم و من پیامی برای او نیز در این رابطه فرستادم. بوفون نیز پاسخ داد کار آسانی انجام داده زیرا حقیقت را گفته است."

دیدگاه‌ها