کد خبر : 1617713 | 25 خرداد 1398 ساعت 09:40 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

تیته: باید دائم حمله کنید تا هو نشوید

تیته، سرمربی تیم ملی برزیل بعد از پیروزی 3-0 تیمش مقابل بولیوی در اولین بازی کوپا آمه‌ریکا گفت می‌فهمد چرا هواداران برزیلی با وجود پیروزی سلسائو آنها را هو کرده‌اند.

تیته: باید دائم حمله کنید تا هو نشوید

به گزارش "ورزش سه"، برزیل دیشب در اولین بازی خود در کوپا آمه‌ریکا به مصاف بولیوی رفت و با دو گل کوتینیو در نیمه دوم و یک گل دیرهنگام اورتون سوارز موفق شد بولیوی را 3-0 شکست دهد اما با این وجود هواداران برزیلی تیم ملی کشورشان را که در اولین بازی خود در کوپا آمه‌ریکا به پیروزی رسیده بود هو کردند و معتقد بودند برزیل آنطور که باید سرزنده و با نشاط بازی نکرده است.

 

1413017

 

تیته در پایان بازی در کنفرانس مطبوعاتی‌اش در پاسخ به سوالها درباره عدم حضور نیمار و تاثیر آن بر تیم ملی برزیل گفت:" ما غیبت نیمار را احساس کردیم، بازیکنان جوان ما احساس کردند، مربیان تیم احساس کردند. واقعیت این است که بازیکنانی که یک سال در تیمهای بزرگ بازی کرده‌اند گاهی اوقات بعد از پایان فصل نمی‌توانند آنطور که از آنها انتظار می‌رود کار کنند. ولی نباید از هوادار انتظار داشت که این را درک کند. هوادار وقتی با این شرایط مواجه شود هو می‌کند".

 

سرمربی تیم ملی برزیل در ادامه گفت:" برای همین وقتی توپ را به عقب پاس می‌دهید، مثلا وقتی دفاع کناری توپ را به دفاع وسط می‌دهد و او هم توپ را به عقب می‌دهد تا دروازه‌بان را صاحب توپ کند، اولین چیزی که می‌شنوید صدای هو کردن تماشاچی‌ها است".

 

تیته در ادامه گفت:" بله این قابل درک است. چون وقتی توپ را به خط حمله می‌رسانیم و شروع به خلق فرصتهای گلزنی می‌کنیم تماشاچی‌ها شروع به تشویق می‌کنند".

 

دیدگاه‌ها