کد خبر : 1619744 | 03 تیر 1398 ساعت 16:15 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

بندی که همه چیز را به هم ریخت

چک‌های علی کریمی، مشکل بزرگ انتقال سپیدرود

بند موجود در قرارداد علی کریمی و کیومرث بیات باعث شده تا روند انتقال امتیاز سپیدرود با مشکل مواجه شود.

چک‌های علی کریمی، مشکل بزرگ انتقال سپیدرود

به گزارش "ورزش سه" بحث واگذاری سپیدرود به مالک جدید بعد از علی کریمی و کیومرث بیات به اولویت اداره ورزش و جوانان استان گیلان تبدیل شده و همه به دنبال این هستند تا مشکلات موجود در قرارداد منعقد شده بین کریمی و بیات را حل کرده و سرخ‌های رشتی را به مالک جدید واگذار کنند.

 

دو بند موجود در قرارداد باعث شده تا پروسه انتقال مالکیت تیم به فرد جدید با اختلال رو به رو شود. زمانی که کریمی قصد کناره گیری از مالکیت و مربیگری سپیدرود را داشت در قراردادی که برای واگذاری امضا کرد، دو بند بسیار مهم به نفع خود گنجاند. خریدار جدیدی که برای سپیدرود اقدام می‌کند باید در ابتدا تضمین کند که مبلغ یک میلیارد تومان از چک‌هایی که علی کریمی به طلبکاران داده است را وصول کند تا مشکلی از این بابت به وجود نیاید.

 

دومین بندی که در قرارداد آمده این است که خریدار جدید باید مبلغی معادل با 2 میلیارد تومان به عنوان حق امتیاز باشگاه به علی کریمی پرداخت کند. هر چند که با مذاکره می‌توان این مبلغ را کاهش داد. در این راستا شنیده می‌شود که مسئولان اداره ورزش و جوانان استان گیلان مبلغ یک میلیارد تومان آماده پرداخت به کریمی کرده‌اند تا این مشکل حل شود. حالا تنها بحث موجود چک‌هایی است که این فرد برای طلب باشگاه پرداخت کرده و کریمی خواستار پاس شدن آن‌ها توسط مالک جدید است تا این انتقال انجام شود.

 

دیدگاه‌ها