کد خبر : 1621620 | 13 تیر 1398 ساعت 12:40 | 1.1K بازدید | 0 دیدگاه

استفعای نایب‌رئیس باشگاه بارسلونا

بر اساس اعلام باشگاه بارسلونا، یوردی مستره، نایب‌رئیس این باشگاه بعد از پنج سال فعالیت در این سمت، از پست خود استعفا داد.

استفعای نایب‌رئیس باشگاه بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، بر اساس اعلام رسمی باشگاه بارسلونا، یوردی مستره، نایب رئیس این باشگاه بعد از پنج سال حضور در این سمت استعفا داده است. این در حالی است که گفته می‌شود مستره از اخراج قریب‌الوقوع پپ سگورا، مدیر ورزشی باشگاه ناراضی بوده و این یکی از علتهای اصلی استعفای او بوده است.

 

مستره از سال 2010 به عضویت هیأت مدیره بارسلونا درآمده و چهار سال بعد به عنوان نایب‌رئیس باشگاه منصوب شد. استعفای مستره در حالی انجام می‌شود که منابع نزدیک به باشگاه بارسلونا می‌گویند این استعفا در واقع ابراز همبستگی و حمایت او از سگورا، مدیر ورزشی باشگاه است که به شدت تحت فشار قرار دارد.

 

1417049

 

رسانه‌های محلی شهر بارسلونا دیروز چهارشنبه گزارش دادند که یوردی مستره از شرکت در جلسه هیأت‌مدیره که قرار بوده درباره اخراج احتمالی سگورا تصمیم‌گیری کند امتناع کرده است.

 

سگورا، مدیر ورزشی بارسا در دو سالی که این پست را در اختیار دارد با انتقادهای بسیاری مواجه بوده و منتقدین می‌گویند فرایند نقل و انتقالات باشگاه در دوران او کیفیت لازم را نداشته و اغلب بیش از حد گران تمام شده است.

 

گفته می‌شود مستره یکی از معدود مدیرانی است که همچنان از سگورا حمایت می‌کنند. به همین علت زمانی که مستره از اخراج قریب‌الوقوع سگورا مطلع می‌شود تصمیم می‌گیرد از سمت خود استعفا دهد. با اینحال، باشگاه بارسلونا تنها استعفای یوردی مستره را تایید کرده و از علت استعفای او چیزی نگفته است.

 

دیدگاه‌ها