کد خبر : 1599211 | 25 اسفند 1397 ساعت 13:40 | 12.9K بازدید | 0 دیدگاه

حمله سرمربی الزورا به سرمربی اسلوونیایی

شاکر: عراق با هر مربی جز کاتانچ قهرمان می شد

سرمربی مشهور این روزهای باشگاه الزورا با حمله به سرمربی تیم ملی مدعی شد هر مربی داخلی هدایت عراق را برعهده داشت قهرمان جام ملت های آسیا می شد.

شاکر: عراق با هر مربی جز کاتانچ قهرمان می شد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی عراق با سرکو کاتانچ در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های 2019 امارات با شکست برابر قطر، وداع تلخی از این تورنمنت داشت. این ناکامی می رفت باعث قطع همکاری با مربی اسلوونیایی شود اما روسای فدراسیون با حمایت همه جانبه از کاتانچ او را در بغداد حفظ کردند.


در شرایطی که عراقی ها خود را برای برگزاری تورنمنت سه جانبه بصره آماده می کنند، حکیم شاکر سرمربی الزورا بار دیگر با حمله به مربی اسلوونیایی مدعی شد تیم ملی عراق با هر مربی جز کاتانچ با اقتدار قهرمان آسیا می شد از همین رو نباید فدراسیون زیر بار ادامه همکاری با این مربی ناکام می رفت.


حکیم شاکر در برنامه استودیو جماهیر مدعی شد:« عراق به اندازه ای خوب بود که هر مربی داخلی می توانست با درک شرایط تیم تصمیمات بهتری اتخاذ و عنوان قهرمانی آسیا را به دست بیاورد». سرمربی الزورا به عنوان یکی از مخالفان سرسخت سرمربی اسلوونیایی در تمام ماه های گذشته انتقادات تندی علیه سرکو کاتانچ بر زبان آورده است.

دیدگاه‌ها