کد خبر : 1600724 | 06 فروردين 1398 ساعت 01:25 | 57.9K بازدید | 0 دیدگاه

آسیب دیدگی ستاره بیانکونری از ناحیه همسترینگ

خبر بد برای یووه؛ رونالدو مصدوم شد

کریس رونالدو، ستاره یوونتوس، در دیدار امشب تیم ملی پرتغال مقابل صربستان در مقدماتی یورو 2020، از ناحیه همسترینگ دچار آسیب دیدگی شد.

خبر بد برای یووه؛ رونالدو مصدوم شد

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو در دیدار امشب پرتغال مقابل صربستان از ابتدا به میدان رفت اما بعد از آسیب دیدگی از ناحیه همسترینگ، در دقیقه 31 زمین را ترک کرد.

در زمان تعویض رونالدو، پرتغال با گل دوشان تادیچ، از حریف عقب بود اما کمی بعد از خروج رونالدو از زمین، دانیلو پریرا با یک شوت تماشایی از پشت محوطه جریمه، کار را به تساوی کشید.

رونالدو در مرحله قبلی لیگ قهرمانان، با زدن سه گل در دیدار برگشت مقابل اتلتیکو مادرید، کمک کرد تا تیمش شکست 2-0 دیدار رفت را جبران کند و به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا کند.

 

 

1392869

 

آنها اکنون باید در مرحله بعد مقابل آژاکس قرار بگیرند و حضور رونالدو در این دو دیدار، به شدت آسیب دیدگی او بستگی دارد. یووه روز 10 آوریل (21 فروردین) میهمان آژاکس خواهد بود و 6 روز بعد در تورین از این تیم پذیرایی خواهد کرد.

آژاکس با شکست دادن رئال مادرید، تیم سابق رونالدو، به این مرحله رسیده و نشان داد که در این فصل از کیفیت بالایی برخوردار است. آنها در دیدار برگشت در سانتیاگو برنابئو، 4-1 رئال را در هم کوبیدند.

یووه پیش از دیدار مقابل آژاکس، در سری آ سه دیدار مقابل امپولی، کالیاری و میلان خواهد داشت. البته آنها در حال حاضر با 15 امتیاز برتری نسبت به ناپولی در صدر جدول سری آ قرار دارند و از حاشیه امنیت خوبی برخوردارند. رونالدو در 26 دیداری که این فصل در سری آ انجام داد، 19 گل به ثمر رساند و یکی از ارکان اصلی بیانکونری در راه فتح دوباره اسکودتو است.

دیدگاه‌ها