کد خبر : 1612414 | 28 اردیبهشت 1398 ساعت 20:29 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

سرجیو برای جوانانی مثل من حکم پدر را داشت

دریس: الگویم در ایران مهدی رحمتی است

دروازه بان دو متری صنعت نفت آبادان با اشاره به توانایی های سرمربی پرتغالی اعلام داشت او برای جوانانی مثل ما حکم یک پدر را بازی می کرد.

دریس: الگویم در ایران مهدی رحمتی است

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در آخرین دیدار خود در مقابل  سایپا  با درخشش دروازه بان جوان خود محمد دریس موفق شد با نتیجه سه بر صفر  پیکان را از پیش رو بردارد.


 محمد دریس در این بازی با مهار ضربه پنالتی آرمان رمضانی در حالی که بازی صفر بر صفر بود نقش بارزی در پیروزی پر گل تیمش مقابل پیکان ایفا کرد.


محمد دریس گلر 23 ساله باشگاه صنعت نفت که محصول آکادمی باشگاه صنعت نفت آبادان است در خصوص درخشش در دیدار مقابل پیکان گفت :« خدا را شکر که در بازی آخر سرمربی تیم به من اعتماد کرد و من را درون دروازه قرار داد و من هم جواب اعتماد او را دادم.»


وی در ادامه افزود:« البته سرجیو در طول فصل به من خیلی چیزها یاد داد و همچنین کاظم فرحانی نیز برای من زحمات زیادی کشیده است. علاوه بر این دو نفر و مهم تر از هر چیزی از حضور در کنار شهاب گردان بهترین درس را گرفتم و توانستم در بازی آخر نشان دهم که شاگرد خوبی برای آنها بودم.»


وی در ارتباط با اینکه هم بازی بودن در کنار دروازه بان هایی مثل حسن هوری، سوشا مکانی و شهاب گردان چه تاثیری در پیشرفتش داشته است گفت:« این نام هایی که شما بدان اشاره کردید تمامشان صاحب تجربیات فراوانی هستند و بودن در کنار این گلر ها هر روز برای من یک کلاس درس بود و من محبت های هیچکدامشان را هرگز فراموش نمی کنم.»

 

1406776

 


دریس در خصوص پنالتی که در حین بازی از آرمان رمضانی گرفت گفت:« آرمان رمضانی در دیدار مقابل استقلال دقیقا به همین شکل پنالتی را زده بود و من از قبل روی پنالتی های او شناخت داشتم. ضمن اینکه در بازی های نیم فصل ما در یک دیدار تدارکاتی به مصاف سایپا رفته بودیم و در آن بازی هم شکل زدن ضربه پنالتی آرمان را دیده بودم و خدا هم کمک کرد تا بتوانم این پنالتی را بگیرم. اتفاقا در بین دو نیمه آرمان سمت من آمد و از من پرسید چطوری موفق به گرفتن این ضربه شدم که به او ماجرا را شرح دادم .»


این دروازه بان دو متری در ارتباط با آینده خودش گفت :« اهداف بزرگی را در سر دارم که امیدوارم بتوانم با کمک مربیان به آروزهایم جامه عمل بپوشانم و به جاهای بالاتری برسم.»


وی همچنین درباره سرجیو و روند رو به رشد صنعت نفت در هفته های اخیر گفت:« سرجیو واقعا هم از نظر فنی و هم از نظر اخلاقی در رده بسیار بالایی قرار دارد مخصوصا برای جوانانی مثل من حکم یک پدر را داشت. او توانست اعتماد به نفس بی نظیری را در بچه ها به وجود بیاورد و همه بچه های تیم از حضور در تمرینات احساس خوبی را داشتند و در کل خیلی با او راحتیم .»


این جوان آبادانی در خاتمه صحبت هایش راجع به اندازه دقیق قامتش و همچنین الگوی داخلی و خارجیش گفت:« با وجود اینکه در سایت ها بلندی قامت من را 200 سانتی متر اعلام کرده اند اما در واقع من 203 سانتی متر هستم. از میان دروازه بان های ایرانی الگویم مهدی رحمتی است و از بین خارجی ها بازی پیتر چک را می پسندم .»

دیدگاه‌ها