کد خبر : 1613279 | 01 خرداد 1398 ساعت 16:59 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

از انصاری و برانکو تا تدارکات؛ گلایه در پرسپولیس

با نزدیک شدن به روزهای پایانی فصل، برخی از اعضای تیم پرسپولیس همچنان در دریافت خود با مشکل مواجه هستند.

از انصاری و برانکو تا تدارکات؛ گلایه در پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که طی فصل اخیر سرخپوشان به نظر می رسید با توجه به موفقیت هایش از حیث مالی با شرایط مناسبی همراه بوده باشد، تمام ارکان باشگاه با مشکل مالی همراه شده‌اند و گلایه‌هایی در این زمینه مطرح کرده‌اند.


این در حالی بوده که پرسپولیس با توجه به قهرمانی در لیگ برتر، نائب قهرمانی در آسیا و دستیابی به منابع مالی مناسب به نظر می‌رسید با کمترین مشکل از این حیث همراه باشد و بودجه حداقلی 100 میلیاردی را می‌شد برای این تیم متصور شد اما خزانه باشگاه همچنان خالی است و مدیران تیم نیز پاسخ روشنی درباره صرف هزینه‌ها نداشته‌اند.


برانکو ایوانکوویچ سرمربی کروات سرخپوشان در شرایطی که نزدیک به یک فصل از باشگاه دریافتی نداشت، در نهایت چند روز قبل حدود 45 درصد دریافت کرد. این در حالیست که برای فصل آینده نیز معادلات همکاری با او نامشخص است.


اکنون و در شرایطی که راه بشار و پرسپولیس به پایان رسیده، استراتژی باشگاه برای دیگر بازیکنان نیز عجیب به نظر می‌رسد. محمد انصاری مدافع محجوب و با کیفیت سرخپوشان نیز یکی دیگر از بازیکنانی است که با بی توجهی باشگاه مواجه شده است. بازیکنی که پیشنهاد خارجی خود را در فصل گذشته رد کرد و با دریافت چک از باشگاه و مدیران قبلی، امیدوار به بهتر شدن شرایط بود اما بعد از مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی با بی توجهی باشگاه در قبال پرداخت مطالبات توافق شده همراه شده است.


مدیران باشگاه طی روزهای اخیر گلایه بازیکنان جوان تیم را هم در خصوص بی توجهی به تعهدات به همراه داشته‌اند که از جمله آن می‌توان به ماجرای شاهین عباسیان اشاره کرد که علیرغم توافق برای کسر قرارداد و پرداختی آن، موفق به اجرای آن نشدند تا با جملاتی عجیب مورد حمله قرار گیرند و سابقه مدیریتی‌شان زیر سوال برود.


یکی از تدارکات این تیم نیز بر پایه وعده مدیران با مشکل بزرگی مواجه شده است. آنها با اعلام اینکه پاداش برای او در نظر خواهند داشت باعث شدند تا او منزل خود را بفروشد و روی مبلغ پاداش برای خرید خانه‌ای دیگر حساب باز کند اما در اتفاقی عجیب بعد از ماه‌ها موفق به دریافت آن نشده تا با گرانی مسکن اکنون برای خرید آن دچار بحران شود. هرچند این معضل با همکاری بازیکنان و کادرفنی تیم برطرف شد و با جمع آوری پول توانستند او را از این بحران خارج کنند.


با این حال سوال تمامی بازیکنان و کادرفنی و اعضای تیم این است که چرا باشگاه طی مدت اخیر همواره در اجرای تعهدات و قول های خود ناکام بوده تا تیم را دچار چالش کند.

دیدگاه‌ها