کد خبر : 1589333 | 16 بهمن 1397 ساعت 10:17 | 16.1K بازدید | 0 دیدگاه

کاپیتان وستهام:

لیورپول از وستهام می‌ترسید ولی قهرمان امسال است

مارک نوبل، کاپیتان وستهام که بعد از تساوی دیروز مقابل لیورپول ادعا کرده بود لیورپولی‌ها از وستهام می‌ترسیدند و با این ادعا خشم یورگن کلوپ را برانگیخته بود، می‌گوید لیورپول امسال قهرمان لیگ برتر خواهد شد.

لیورپول از وستهام می‌ترسید ولی قهرمان امسال است

به گزارش "ورزش سه"، مارک نوبل، کاپیتان وستهام و هم‌تیمی‌هایش، دیروز لیورپول را در خانه خود 1-1 متوقف کردند. نوبل بعد از بازی مدعی شد بازیکنان لیورپول در این بازی از وستهام می‌ترسیده‌اند. یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول به این ادعای نوبل واکنش مستقیم نشان داد و آن را بی‌معنی خواند. اما نوبل در عین حال، در گفتگو با تلویزیون اسکای مدعی شد که لیورپول با وجود نمایشهای نه چندان قوی در دو بازی اخیرش، در پایان فصل قهرمان لیگ برتر خواهد شد.

 

نوبل با اشاره به دو تساوی اخیر لیورپول در مقابل لستر و وستهام با دو نتیجه مشابه 1-1، به تلویزیون اسکای گفت:" واقعیت این است که لیورپول خیلی دلش می‌خواهد امسال قهرمان لیگ شود. آنها برای رسیدن به این هدف‌شان شانس خیلی زیادی دارند ولی هواداران لیورپول باید با تمام قوا به تیم‌شان بچسبند و از آنها با تمام وجود حمایت کنند چون رسیدن به این هدف بسیار دشوار خواهد بود".

 

1379253

 

نوبل در ادامه گفت:" به خصوص وقتی تیمی صدرنشین لیگ است و همه می‌خواهند هر طور شده صدرنشین را از صدر جدول پایین بکشند. حتما می‌دانید که سیتی حتی یک لحظه هم غافل ننشسته و از یک بازی هم نمی‌گذرد. پس هواداران لیورپول باید دائما و تا آخرین لحظه کنار تیم‌شان باشند".

 

کاپیتان لستر که دیروز هواداران لیورپول و سرمربی آلمانی‌اش را عصبانی کرده بود، در ادامه صحبت‌هایش اضافه کرد:" ولی من کاملا مطمئنم که لیورپول در نهایت موفق می‌شود. آنها بازیکنان فوق‌العاده‌ای دارند و مربی‌ای در کلاس جهانی هدایت‌شان می‌کند. تا پایان فصل شاهد فراز و نشیب‌های زایدی خواهیم بود و این نوید یک پایان فصل تماشایی را می‌دهد".

 

 

دیدگاه‌ها