کد خبر : 1623453 | 22 تیر 1398 ساعت 10:17 | 1.1K بازدید | 0 دیدگاه

با حضور بیش از 100 شرکت کننده از سراسر کشور

نمایشگاه استارتاپ های ورزشی به کار خود پایان داد

نخستین رویداد استارتاپ های ورزشی با حضور بیش از 100 شرکت کننده از سراسر کشور، با تقدیر از استارتاپ های برتر به کار خود پایان داد.

نمایشگاه استارتاپ های ورزشی به کار خود پایان داد

به گزارش" ورزش سه" حضور بیش از 100 استارتاپ ورزشی کشور در کنار برگزاری هجدهمین نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزشی باعث شد تا شور و هیجان خاصی برای جوانان و استعدادهای کشور در این زمینه به وجود بیاید. مذاکره مستقیم با فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران و همچنین بازدید مقامات علی رتبه کشوراین امیدواری را به وجود آورد که می توانند با نوآوری و خلاقیت و با استفاده از فناوری های نوین ایده های خود را اجرایی کنند.


در مراسم اختتامیه نخستین نمایشگاه استارتاپ های ورزشی کشور عباس نظریان  رییس مرکز مشارکت ها، سرمایه گذاری و اقتصاد ورزش وزارت ورزش و جوانان با اظهار خوشحالی از برگزاری چنین رویدادی خبر ازایجاد مرکز تجمع استارتاپ های ورزشی در وزارت ورزش و جوانان داد. وی گفت: «استارتاپ های می توانند در اشتغال و کارآفرینی جوانان کشور و رفع موانع موجود پیشقدم باشند و بنابه دستور مستقیم وزیر محترم و در راستای حمایت از استارتاپ های ورزشی مرکز استارتاپ های ورزشی را در وزارت وزش و جوانان ایجاد می نماییم. ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن نشست مشورتی را با حضور تمامی استارتاپ های حاضر و آنهایی که نتوانستند در این نمایشگاه حضور پیدا کنند برگزار خواهیم کرد و خبرهای خوبی را برای جوانان اینده ساز خواهیم داشت.»


وی اظهار امیدواری کرد که این نمایشگاه سرآغاز تحولی نو در ورزش کشور باشد.


همچنین محمد شریعت زاده معاون فناوری مرکز پژوهشگاه علوم ورزشی با اعلام حمایت از استارتاپ های نو در ورزش اظهار داشت: «پژوهشگاه علوم ورزشی خانه استارتاپ های ورزشی و ایده ها نو و فناورانه در ورزش است و ما با آغوش باز از استارتاپ ها استقبال می کنیم و تمامی حمایت های لازم را از آنها خواهیم کرد. وی اظهار امیدواری کرد که سال بعد نمایشگاه در فضایی وسیع تر و با حضور حداکثری استارتاپ ها تشکیل شود.»


در پایان مراسم یعقوب سالکی نیا دبیر نخستین نمایشگاه استارتاپ های ورزشی کشور ضمن ارایه گزارش از روند برگزاری نمایشگاه و رویدادهای انجام شده از همکاری سازمان ها و ارگان های مربوط به استارتاپ های ورزشی از جمله وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون ورزش های همگانی، سازمان ورزش شهرداری تهران و معاونت فناوری ریاست جمهوری و همچنین حامیان رسانه ای این رویداد شبکه ورزش، سایت ورزش سه و روزنامه خبر ورزشی و سایر رسانه های ورزشی تقدیر و تشکر نمود.


وی همچنین اظهار داشت: «بنا داشتیم استارتاپ های ورزشی کشور را مورد ارزیابی و داوری قرار بدهیم. هرچند این اتفاق در مرکز استارتاپ های ورزشی کشور که توسط وزارت ورزش و جوانان ایجاد خواهد شد انجام می پذیرد، اما چون این نخستین رویداد از این دست بود با مشورت بزرگان تصمیم گرفتیم از تمامی استارتاپ های ورزشی کشور تقدیر به عمل بیاوریم.»


وی اظهار امیدواری کرد که سال بعد شاهد رشد و شکوفایی استارتاپ های حاضر و تبدیل آنها به کسب و کار باشیم.


در پایان مراسم از تمامی استارتاپ های حاضر در نمایشگاه با ارایه لوح یادبودی تقدیر به عمل آمد.

دیدگاه‌ها