کد خبر : 1614724 | 09 خرداد 1398 ساعت 11:17 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

فابرگاس:

اوزیل ویژگی های یک رهبر را ندارد

سسک فابرگاس، کاپیتان سابق آرسنال، معتقد است که مسوت اوزیل ویژگی های یک لیدر را ندارد و اعتقاد دارد توپچی ها به بازیکنی مانند کریس رونالدو نیاز دارند.

اوزیل ویژگی های یک رهبر را ندارد

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال شب گذشته در فینال لیگ اروپا با نتیجه 4-1 مقابل چلسی شکست خورد و اوزیل بار دیگر نتوانست در یک دیدار بزرگ، نمایش چندان درخشانی ارائه بدهد.

این ستاره آلمانی از زمان پیوستن به توپچی ها، بارها به دلیل نمایش های ضعیفش در دیدارهای بزرگ با انتقاد مواجه شده و اکنون فابرگاس نیز به جمع منتقدان او اضافه شده است.

این ستاره اسپانیایی به خبرنگاران گفت:" فکر می کنم گاهی اوقات چیزی را در درون تان دارید یا ندارید. وقتی او در رئال بود، بازیکنان بزرگی در اطرافش بازی می کردند؛ بازیکنان بزرگ و البته یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال یعنی کریس رونالدو.  

 

 

1409419

 

من نمی خواهم بگویم او هیچ ویژگی ای ندارد. مسوت یک بازیکن بزرگ است اما وقتی حتی بازیکنانی بزرگ را در اطراف تان ندارید هم باید کمی خودتان را نشان بدهید. باشگاه شما را خریده تا لیدر تیم باشید.

فکر نمی کنم مسوت این ویژگی را داشته باشید که بار تیم را روی شانه هایش بکشد. من با او تمرین نکرده ام اما فکر نمی کنم او این ویژگی لیدری را در خود داشته باشد."

دیدگاه‌ها