کد خبر : 1616498 | 19 خرداد 1398 ساعت 00:30 | 2.7K بازدید | 0 دیدگاه

کومان:

فن دایک و ده لیخت می توانند رونالدو را متوقف کنند

رونالد کومان، سرمربی تیم ملی هلند، معتقد است که ویرژیل فن دایک و ماتیس ده لیخت، زوج مرکز خط دفاعی تیمش، می تواند در فینال لیگ ملت های اروپا، کریس رونالدو، ستاره پرتغال را مهار کنند.

فن دایک و ده لیخت می توانند رونالدو را متوقف  کنند

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی هلند موفق شد با پیروزی 3-1 مقابل انگلیس در دیدار نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا، به دیدار نهایی این رقابت ها صعود کند و اکنون در دیدار فینال باید مقابل پرتغال میزبان قرار بگیرد.

پرتغال در دیدار نیمه نهایی با نتیجه 3-1 سوئیس را شکست داد و رونالدو با زدن هر سه گل تیمش، نقشی اساسی در این پیروزی داشت اما کومان معتقد است که زوج فن دایک- ده لیخت می تواند ستاره پرتغال را متوقف کند.

او به خبرنگاران گفت:" ما مدتی پیش در سوئیس یک دیدار دوستانه مقابل پرتغال انجام دادیم و ده لیخت توانست رونالدو را متوقف کند. تنها فن دایک نیست که می تواند رونالدو را متوقف کند.

 

1411718

 

اما رونالدو هم آنقدر خوب هست که بتواند مقابل بهترین مدافعان، موقعیت ایجاد کند. این جالب ترین بخش فوتبال است. شما نمی توانید کاری بکنید زیرا او از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است."

دالی بلیند، مدافع چپ باتجربه تیم ملی هلند، هم در مورد زوج فن دایک- ده لیخت، گفت:" هر دو آنها مدافعان فوق العاده ای هستند. فکر می کنم بازی در کنار هر دو آنها راحت است. ماتیس استعداد بزرگی است. ویرژیل هم در تمام طول فصل کیفیتش را نشان داد.

اما کارهای دفاعی ما از مهاجمان مان آغاز می شود. می توانید این را روی دو گلی که ما در دیدار مقابل انگلیس [در وقت های اضافه] به ثمر رساندیم، ببینید؛ وقتی که توپ را جلوی زمین گرفتیم و توانستیم موقعیت ایجاد کنیم."

دیدگاه‌ها