کد خبر : 1617883 | 25 خرداد 1398 ساعت 20:00 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

محمدی: ترکیب مجیدی و استیلی می تواند موفق شود

تیم امید ایران امروز اولین جلسه تمرینی اش را زیر نظر فرهاد مجیدی سرمربی جدیدش آغاز کرد تا برای بازی های قهرمانی زیر 23 سال آسیا و صعود به المپیک آماده شود.

محمدی: ترکیب مجیدی و استیلی می تواند موفق شود

به گزارش" ورزش سه"، اکبر محمدی رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال امروز به اولین جلسه تمرین تیم امید با حضور فرهاد مجیدی رفت . او در حاشیه تمرین تیم امید درباره شرایط این تیم گفت:«تیم برای حضور در بازی های مقدماتی المپیک باید هرچه سریعتر کارش را شروع کند. امروز هم اولین جلسه تمرین با فرهاد مجیدی بود که این تمرینات در گروه برگزار می شود. گروه اول بازیکنان مستعدی هستند که شناسایی شدند و گروه دوم هم بازیکنانی هستند که در بازیهای مقدماتی بازی کرده اند.»


او افزود:« در این دو اردویی که قرار است انجام شود تیم کار اصلی خودش را برای اردوهای آینده انجام خواهد داد.» محمدی در رابطه با حضور فرهاد مجیدی در تیم امید هم گفت:« فرهاد مجیدی سرمایه بزرگی برای فوتبال ایران است و تجربیات ارزشمندی از بازی در لیگ های معتبر و کار کردن با مربیان مختلف دارد. او انگیزه بسیار بالایی دارد و فکر می کنم در کنار حمید استیلی می توانند یک زوج خوب فنی و مدیریتی تشکیل بدهند. کمیته جوانان و سازمان تیم ملی نیز از تیم و کادرفنی حمایت می کند. امیدوارم تیم امید با این ظرفیت و بازیکنان خوبی که دارد بتواند به اهدافش برسد.» محمدی افزود:« ما چند فیفا دی پیش رو داریم و کادرفنی باید اعلام کند که چه برنامه ای دارد؟ بازی های نیمه نهایی در دی ماه در تایلند برگزار می شود که با توجه سیدبندی کارمان بسیار سخت است و باید با تیم کامل در این بازی ها شرکت کنیم. این دوره آخر فوتبال درالمپیک است و امیدوارم تیم ما صعود کند.»


او با بیان اینکه انتخاب دستیاران در اختیار فرهاد مجیدی است درباره انتقادهایی که به این انتخاب می شود گفت:« الان فرصت این حرف ها و سوال ها نیست. با توجه به انتخاب سرمربی تیم ملی الان وقت حمایت است. فدراسیون با حساسیت مذاکرات زیادی را انجام داد و با توجه به محدودیت هایی هم که وجود دارد بعد از جمع بندی نهایی درباره آقای مجیدی به توافق رسیدند. این تیم قبل از این با چند مربی خارجی و ایرانی که همه مربیان بزرگی بودند به المپیک نرفت و امیدوارم با این کادرفنی جوان و تجربه ای که مجیدی از بازی در تیم های مختلف و همچنین کار کردن با وینفرد شفر دارد و البته حضور حمید استیلی سبب شود که تیم امید بتواند نتایج خوبی بگیرد.»


محمدی درباره حضور برخی بازیکنان که توسط مربی قبلی اخراج شده بودند هم گفت:« درهای تیم ملی همیشه باز است و با یک اشتباه نباید کل فوتبال یک بازیکن تحت تاثیر قرار بگیرد.» او در انتها نیز جدایی هادی عقیلی از کادرفنی تیم جوانان را به خاطر مسایل شخصی دانست.

دیدگاه‌ها