کد خبر : 1373770 | 29 آبان 1395 ساعت 15:21 | 15.2K بازدید | 0 دیدگاه

با برتری در برابر تیم العین امارات

کره ای ها، نیمه اول لیگ قهرمانان را بردند

تیم جونبوک کره جنوبی موفق شد بازی رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا را به سود خود به پایان برسانند.

کره ای ها، نیمه اول لیگ قهرمانان را بردند

به گزارشس "ورزش سه"، بازی رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 13:30 بین تیم های جونبوک کره جنوبی و العین امارات به میزبانی کره ای ها برگزار شد و در نهایت این تیم توانست با نتیجه دو بر یک، دیدار رفت را به سود خود به پایان برساند. 


نیمه اول این بازی پرهیجان با برتری نامحسوس العینی ها با تساوی بدون گل به پایان رسید تا عمرعبدالرحمن و یارانش نتیجه حملات خود را نبینند، اما در نیمه دوم آنها توانستند روی هنر کاپیتان خود به گل اول بازی دست پیدا کنند، در دقیقه 63 عمرعبدالرحمن در حالیکه بین چند بازیکن تیم کره ای به هنرنمایی پرداخت پاس بسیار خوبی را برای دانیل آسپریلا مهیا کرد تا این مهاجم کلمبیایی گل اول بازی را برای العین به ثمر برساند. 

 

1158050


اما بعد از این گل، کره ای ها، گویی که به خود آمده باشند میل به دروازه تیم مهمان کردند و خیلی زود توانستند توسط مهاجم برزیلی خود، لئوناردو به گل تساوی دست پیدا کنند، یک گل دیدنی که فاصله ای دور به ثمر رسید. پس از این گل نیز کره ای ها که دیگر به چیزی به غیر از برد راضی نبودند فشار خود را افزایش دادند و در نهایت موفق شدند در دقیقه 77 با خطای محمد فائز یک پنالتی به دست بیاروند لئوناردو نیز با گل کردن این پنالتی هم خود و هم تیمش را دو گله کرد.

 

1158051 


به این ترتیب کره ای ها موفق شدند نیمه اول بازی فینال را به سود خود به پایان برسانند و به انتظار دیدار برگشت بنشینند تا در نهایت قهرمان لیگ قهرمانان آسیا در سال 2016 تعیین شود.

دیدگاه‌ها