کد خبر : 1577993 | 01 دی 1397 ساعت 10:32 | 5.6K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی چلسی - لسترسیتی

چلسی و لسترسیتی، امروز در ورزشگاه استمفوردبریج شهر لندن به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی چلسی - لسترسیتی

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مائوریسیو ساری، در حال حاضر با 37 امتیاز در رده چهارم جدول قرار گرفته اند و عملکرد خوبی تا به اینجا داشته اند. آنها از 17 بازی خود، 11 پیروزی، 4 تساوی و 2 شکست به ثبت رسانده و شرایط خوبی را تجربه می‌کنند. با این حال، با نتایج بسیار خوبی که تیم‌های لیورپول و سیتی تا به اینجا گرفته اند، تیم‌هایی مثل چلسی و تاتنهام نتوانسته اند در صدر جدول قرار بگیرند و از کورس قهرمانی عقب افتاده اند. با این حال ساری تلاش خود را خواهد کرد تا به این رقابت ادامه دهد و آن را تا پایان فصل پیش ببرد. تیم او در 6 بازی اخیرش، 3 پیروزی، 2 شکست و 1 تساوی کسب کرده که نشان از افت آنها نسبت به اوایل فصل است.

 

 

1365375

 

 

در آن سو لسترسیتی با 22 امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار گرفته است. آبی ها در 6 بازی اخیرشان، 2 شکست، 3 تساوی و 1 پیروزی کسب کرده اند و شرایط خوبی را تجربه نمی‌کند. با این حال لستر می‌تواند تیم خطرناکی برای چلسی باشد و تیم ساری را مجبور به امتیاز دادن کند.

 

در 6 تقابل اخیر دو تیم، 5 پیروزی برای چلسی و 1 تساوی حاصل شده و لسترسیتی موفق به کسب پیروزی مقابل چلسی نشده است. کریستنسن تنها غایب چلسی برای این بازی است و حضور ویکتور موزس، گری کیهیل و آلوارو موراتا هنوز مشخص نیست. در آن سو نیز دنیل آمارتی و متی جیمز غایب هستند و جیمی واردی و بن چیلول با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کنند.

 

ترکیب احتمالی:

 

1365686

دیدگاه‌ها