کد خبر : 1612423 | 28 اردیبهشت 1398 ساعت 21:26 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

مالک پدیده به وعده‌اش عمل کرد

مالک باشگاه پدیده شهر خودرو می‌گوید به هواداران وعده داده بود تا گل‌محمدی را در این تیم حفظ کند و این کار را انجام داده است.

مالک پدیده به وعده‌اش عمل کرد

به گزارش "ورزش سه"، فرهاد حمیداوی درخصوص تمدید قرار داد گل‌محمدی با پدیده اظهار کرد: ما جلسات مختلفی را با یحیی(گل‌محمدی) برگزار کرده بودیم و در این بین فدراسیون فوتبال هم به او پیشنهاد هدایت تیم ملی را داد.

 

او ادامه داد: خب شرایط به گونه ای رقم خورد که در امضای قرارداد کمی تاخیر افتاد که در این موضوع به گل‌محمدی حق می‌دهم. به هر شکل هدایت تیم ملی ایران در هر رده‌ای که باشد، یک افتخار بزرگ به شمار می‌آید و من هم خوشحالم که سرمربی تیم پدیده شهرخودرو گزینه اصلی هدایت تیم ملی امید بوده است.

حمیداوی تصریح کرد: بعد از پیشنهاد فدراسیون به گل‌محمدی، هواداران بی‌شمار ما از این موضوع به واقع ناراحت شدند و به شکل‌های مختلف آن را عنوان کردند؛ ما نیز با فدراسیون فوتبال و آقای تاج صحبت کردیم و شرایط تیم خودمان و هواداران و یحیی را توضیح دادیم و در نهایت نیز با گل‌محمدی قرارداد خودمان را امضا کردیم.

 

مالک باشگاه پدیده شهر خودرو اضافه کرد: من این قول را به هواداران و مردم خراسان داده بودم که یحیی را در تیم حفظ می‌کنم و به لطف خدا و عنایت امام رضا(ع) و تصمیم خود او، این اتفاق افتاد.

او عنوان کرد: ما برای برنامه‌های خودمان در فصل جدید با گل‌محمدی صحبت کردیم و از همین فردا برای انجام آن پاشنه کفش‌هایمان را بالا می‌کشیم.

 

حمیداوی یادآور شد: طی چند هفته آینده و در یک نشست خبری برنامه‌های فصل آینده تیم را اعلام خواهیم کرد؛ آنچه که در ابتدا لازم بود و قول هم داده بودم حفظ گل‌محمدی بود که خدا را شکر محقق شد و ان‌شاالله در ادامه نیز خبرهای خوب بیشتری خواهیم داشت.

دیدگاه‌ها