کد خبر : 1613233 | 01 خرداد 1398 ساعت 12:55 | 2.2K بازدید | 0 دیدگاه

مدافع آرسنال: چرا فینال اروپا را به آذربایجان دادید؟

کوشیلنی، ستاره آرسنال بعد از آنکه اعلام شد هنریک میختاریان، هم‌تیمی‌ ارمنی‌اش به دلیل نگرانی از امنیت او در فینال لیگ اروپا حضور نخواهد داشت از برگزاری این فینال در باکو به شدت انتقاد کرد.

مدافع آرسنال: چرا فینال اروپا را به آذربایجان دادید؟

به گزارش "ورزش سه"، لورن کوشیلنی، مدافع آرسنال می‌گوید برگزاری فینال لیگ اروپا به هیچ وجه نباید به جمهوری آذربایجان واگذار می‌شد. چرا که هنریک میختاریان، هم‌تیمی ارمنی او در آرسنال به دلیل نگرانی باشگاه از امنیت او در آذربایجان به همراه این تیم به باکو سفر نخواهد کرد و نمی‌تواند در فینال لیگ اروپا با پیراهن آرسنال به میدان برود.

 

1407769

 

ارمنستان و آذربایجان به دلیل مناقشه قره‌باغ سالها است درگیر هستند و این درگیری تنش‌های زیادی در روابط دو کشور بوجود آورده. این تنش‌ها باعث شده نگرانی‌هایی درباره امنیت آرسنال و ستاره ارمنی‌اش، هنریک میختاریان، در آذربایجان بوجود بیاید. نگرانی‌هایی که در نهایت باعث شد آرسنال اعلام کند میختاریان را با خود برای شرکت در فینال لیگ اروپا به باکو نخواهد برد.

 

1407768

 

یوفا در اروپا با انتقادهای شدید و تندی روبرو شده که چرا فینالی به این مهمی را به کشوری سپرده که در تامین امنیت بازی ناتوان است هر چند یوفا اعلام کرده از بالاترین مقامات آذربایجان تضمین‌های لازم را درباره تامین امنیت میختاریان دریافت کرده.

 

اما کوشیلنی، هم‌تیمی میختاریان در آرسنال در این باره گفت:" من اصلا خوشحال نیستم. اول اینکه یکی از بازیکنان ما باید اینجا بماند چون نمی‌تواند در فینال بازی کند".

 

مدافع آرسنال در ادامه گفت:" به نظرم یوفا باید از قبل از مشکلات احتمالی ناشی از سیاستهای آذربایجان اطلاع می‌داشت. وقتی یک کشور با کشور دیگری مشکل دارد نباید فینال لیگ اروپا را به آن بدهند".

 

کوشیلنی در ادامه اضافه کرد:" این برای ما سخت است چون می‌خواهیم میختاریان با ما باشد. او برای ما بازیکن مهمی است".

 

 

دیدگاه‌ها