کد خبر : 1610635 | 20 اردیبهشت 1398 ساعت 19:28 | 20.8K بازدید | 0 دیدگاه

باز هم با شرافت بازی می کنیم؛

علوی: می توانستیم ناجوانمردانه با استقلال مساوی کنیم

سرمربی تیم استقلال خوزستان می گوید تیمش مقابل استقلال می توانست با یک نمایش ناجوانمردانه به تساوی برسد اما تمایل به چنین کاری نداشت.

علوی: می توانستیم ناجوانمردانه با استقلال مساوی کنیم

به گزارش "ورزش سه"، سیدمحمد علوی در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال استقلال خوزستان مقابل سایپا اظهار داشت: ان‌شاءالله که فردا بتوانیم یک بازی محکم و قدرتمند با انگیزه‌ای که بچه‌ها دارند ارائه کنیم. سه امتیاز بازی فردا برای ما حیاتی است و امیدوارم آن را کسب کنیم.

 

وی ادامه داد: این مسابقه می‌تواند برای من و بچه‌های تیم، پیش به سوی امیدواری باشد. می‌توانیم بازی خوب و شرافتمندانه‌ای همانند دیدار مقابل استقلال ارائه کنیم. تا دقیقه 86 خیلی استوار برابر استقلال ایستادیم و گل چهارم حریف هم آفساید بود. می‌توانستیم با ارائه یک بازی بد و غیرجوانمردانه به تساوی 2 - 2 برسیم، اما هدف ما این است که مانند دیدار مقابل استقلال، شرافتمندانه بازی کنیم.

 

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره ادامه همکاری با این باشگاه گفت: صحبتی با من نشده و تمام تلاش و هدفم این است که بهترین عملکرد استقلال خوزستان را نشان دهم. یکی دو روز پیش از طریق رحیمی، مدیرعامل باشگاه متوجه شدم مصطفی کیانی را می‌خواهند و ان‌شاءالله او لژیونر شود. هدف ما این است که یک بازی جوانمردانه، خوب و برزیلی که در شأن استقلال خوزستان و فوتبال خوزستان است، نشان دهیم.

 

علوی در پاسخ به این پرسش که آیا دوست دارد در جمع آبی‌پوشان جنوبی بماند یا خیر، تصریح کرد: در استقلال خوزستان یک نیم‌فصل کنار مربیان بزرگی چون بوستانی، قنبری و یزدی کار کردم و دوست دارم باز هم اینجا کار کنم. باید شرایط را ببینیم و بدانیم که آیا مجموعه می‌خواهد تیمداری کند یا خیر. مهمترین اصل برای من این است که تیم سال آینده به لیگ برتر صعود کند. ان‌شاءالله این امر حاصل شود و به فوتبال خوزستان خدمت کنیم.

 

دیدگاه‌ها