کد خبر : 1618815 | 30 خرداد 1398 ساعت 01:01 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

5 ماه و 20 روز پس از بازی ایران و قطر

8 عنابی باز هم روبروی کی روش ایستادند

سرمربی اسپانیایی تیم ملی قطر در دومین دیدار از کوپا آمریکا باز هم رودرروی کارلوس کی روش قرار گرفت. دقیقا 5 ماه 20 روز پس از دیدار تدارکاتی پیش از آغاز جام ملت های آسیا.

8 عنابی باز هم روبروی کی روش ایستادند

به گزارش "ورزش سه"، پس از آغاز دومین بازی های مرحله گروهی کوپا آمریکا، تیم ملی قطر رودرروی تیم ملی کلمبیا قرار گرفت. دیداری که حتما برای دو مربی حاضر در میدان از اهمیت بالایی برخوردار است. این دو مربی پیش از این در مقدماتی جام جهانی و البته دیداری تدارکاتی روبروی یکدیگر به میدان رفتند نتیجه برد در آن بازی ها از آن کی روش و تیم ملی ایران بود. 


قطری ها چند روز پیش از آغاز بازی های جام ملت های آسیا در دیداری تدارکاتی و البته بدون تماشاگر روبروی تیم ملی ایران قرار گرفته بودند و در پایان با نتیجه دو بر یک مغلوب یاران کی روش شدند. اما نکته جالب در این باره اینکه ترکیب مورد نظر سانچز برای رویارویی با یاران کی روش 8 بازیکن مشترک با ترکیبی دارد که برابر تیم ملی ایران و البته کارلوس کی روش به میدان رفتند. 


پدرو کوریا، عبدالکریم حسن، بوعلام خوخی، حسن الهیدوس، عبدالعزیز حاتم، تارک سلمان، علی المعز و اکرم عفیف بازیکنانی هستند که در هر دو بازی حضور دارند. این بازیکنان در آخرین بازی تدارکاتی پیش از جام ملت های آسیا برابر تیم کی روش حضور یافتند و شب گذشته نیز در بازی های کوپا آمریکا برابر تیم ملی کلمبیا و باز هم کی روش به میدان رفتند. یوسف حسن، احمد فتحی و هشام الراوی، عصیم مادیبو نیز بازیکنانی بودند که در آن دیدار به میدان رفتند و در بازی شب گذشته نتوانستند به ترکیب اصلی تیم ملی قطر راه پیدا کنند.

دیدگاه‌ها