کد خبر : 1618935 | 30 خرداد 1398 ساعت 20:08 | 2.8K بازدید | 0 دیدگاه

تکه پاره کردن استقلال هنر نیست؛

منزوی: به موقع تیم‌شان را برهم می‌ریزیم!

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال به باشگاهی که پیشنهادهای دلاری و با مبالغ بالا به بازیکنان این تیم می‌دهد، واکنش تندی نشان داد.

منزوی: به موقع تیم‌شان را برهم می‌ریزیم!

به گزارش "ورزش سه"، کامران منزوی درحاشیه معارفه آندره‌آ استراماچونی به‌عنوان سرمربی استقلال، با بیان اینکه قرارداد این مربی ایتالیایی دو ساله است، اظهار کرد: خدا را شکر هنوز تعصب نمرده ولی این جا یک گله می‌ماند؛ عده‌ای دست در لانه زنبور کردند؛ امسال دست من و استقلال بسته بود و وقت نداشتیم، اما ان‌شاالله سال آینده خدمت آنهایی که می‌خواستند استقلال را برهم بریزند هستیم. اگر عمری باقی بود و در هیأت مدیره باشگاه بودیم، آرامش را از تیمشان خواهم بُرد؛ بروند سابقه ما را نگاه کنند و ببیند چطور بوده است.

 

او درباره معرفی این افراد گفت: همان‌هایی که می‌آیند به بازیکن استقلال پیشنهادهای ۹-۸ میلیارد تومانی، قراردادهای دو ساله و حتی به دلار می‌دهند؛ یکی باید به این مسائل ورود کند.

 

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال ادامه داد: ما در حال حذف دلار از سیستم اقتصادی کشور هستیم، آن وقت یک باشگاه به بازیکن پیشنهاد دلاری می‌دهد؛ خیلی جالب است؛ در این چند روز خیلی بغض و سکوت کردم؛ وظیفه‌ام نیست در این باره صحبت کنم.

 

منزوی یادآور شد: عضو هیأت مدیره هستم و نباید کار اجرایی انجام دهم، اما مسائلی را دیدم و شنیدم که سازمان بازرسی فقط نباید سراغ باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس بیاید؛ خیلی جاهای دیگر هستند که آنها باید ورود پیدا کنند؛ اجازه بدهید اسمشان را نگویم ولی ان‌شاالله به موقع تیمشان را برهم می‌ریزیم!

 

او درخصوص جریمه و کسر امتیاز از استقلال بخاطر شکایت پروپییچ، پژمان نوری، تیموریان و ... ابراز کرد: همین الان هم جلسه داشتیم تا این منابع مالی را فراهم کنیم ولی یادتان باشد ما یک باشگاه مظلوم هستیم که طبق قانون هیچکس نمی‌تواند غیر از اسپانسر به ما کمک کند که اسپانسرها نیز وضعیت مشخصی دارند؛ گزارش آنها را نیز آقایان فتحی و مباشری به افکار عمومی داده‌اند.

 

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال اضافه کرد: حقیقت این است اول از همه سعی داریم قضیه پروپییچ را حل کنیم چون قضیه‌ای است به مجوز حرفه‌ای مرتبط می‌شود و بعد به سایر بازیکنان که حق هم دارند، رسیدگی می‌کنیم؛ مثلا آقای پژمان نوری از سال ۹۲-۹۱ از استقلال طلب دارد؛ تلاش می‌کنیم تا به این مسائل سر و شکل دهیم.

 

منزوی تاکید کرد: ما شب و روزمان را گذاشتیم و تا جایی که بتوانیم دغدغه را از تیم دور خواهیم کرد؛ آقایان فتحی، خلیل‌زاده، ماجدی و سعادتمند خیلی زحمت کشیدند و معاونین‌شان آقایان نوروزی، خطیر و مباشری زحمات بسیاری داشتند؛ ان‌شاالله این مسائل حل می‌شود ولی آقایان بدانند در این مملکت فقط بازیکن استقلال نیست که اطراف آن می‌آیند؛ خیلی بازیکنان دیگر هم هستند؛ اصلا عُرضه دارید خودتان بازیکن بسازید و یا بازیکن دیگر باشگاه‌ها را بگیرید؛ تکه پاره کردن استقلالِ مظلوم هنر نیست.

دیدگاه‌ها