کد خبر : 1619890 | 04 تیر 1398 ساعت 12:38 | 988 بازدید | 0 دیدگاه

گری نویل:

منچستریونایتد، بزرگتر از پوگبا است

گری نویل، اسطوره منچستریونایتد می‌گوید شیاطین سرخ مجبور به حفظ پل پوگبا نیستند و باشگاه باید عذر کسانی که به تیم احساس تعهد ندارند را بخواهد.

منچستریونایتد، بزرگتر از پوگبا است

به گزارش "ورزش سه"، گری نویل، اسطوره باشگاه منچستریونایتد می‌گوید این باشگاه مجبور به حفظ پل پوگبا نیست و نباید برای نگه داشتن بازیکنانی که نسبت به یونایتد احساس تعهد ندارند تلاش کند.

 

1414235

 

گری نویل به اوله گنار سولسشر پیشنهاد داد که هر بازیکنی نسبت به پیراهن یونایتد تعصب نداشته و علاقه‌ای به بازی در این تیم ندارد را در فهرست مازاد قرار دهد. این صحبتهای نویل در حالی مطرح می‌شود که گمانه‌زنی درباره جدایی پوگبا از منچستریونایتد مدتی است در صدر اخبار ورزشی انگلیس قرار دارد.

 

نویل در این باره به اسکای اسپورتز گفت:" منچستریونایتد مجبور نیست هیچ بازیکنی را حفظ کند. یونایتد بزرگتر از پل پوگبا است و این را همه باید بدانند. اگر بازیکنی نمی‌خواهد در یونایتد بازی کند باید عذرش خواسته شود".

 

1415133

 

اسطوره منچستریونایتد در ادامه گفت:" البته من نمی‌گویم پوگبا حتما نمی‌خواهد در یونایتد بازی کند. شاید هم او خواهان بازی در یونایتد باشد. ولی حرف من این است که باشگاه از هر بازیکنی مهم‌تر است و نباید به هیچکس باج داده شود".

 

دیدگاه‌ها