کد خبر : 1624038 | 24 تیر 1398 ساعت 14:20 | 5.4K بازدید | 0 دیدگاه

باورنکردنی؛ خیز دنی آلوز برای جام جهانی قطر!

دنی آلوز ستاره 36 ساله تیم ملی برزیل قصد دارد در جام جهانی 2022 قطر نیز عضوی از سلسائو باشد.

باورنکردنی؛ خیز دنی آلوز برای جام جهانی قطر!

به گزارش "ورزش سه"، دنی آلوز با 40 جام در ویترین افتخاراتش، پرافتخارترین بازیکن تاریخ فوتبال است و از این حیث بالاتر از پله و لیونل مسی نیز قرار دارد. او به تازگی با تیم ملی برزیل فاتح کوپا آمه ریکا شد و جام را نیز به عنوان کاپیتان بالای سر برد. مدافع راست باتجربه ای که جام جهانی 2018 را با یک مصدومیت بدموقع از دست داد.

 

 

1415148

 

 

آلوز در این رابطه می گوید:« آن اولین مصدومیت شدید دوران فوتبالی من بود و به قیمت از دست رفتن جام جهانی تمام شد. یک سال قبل، از جام جهانی به دور ماندم و رویایم نقش بر آب شد. مصدومیتی که اجازه نداد کاری که عاشقش هستم یعنی فوتبال بازی کردن را انجام دهم. یک سال بعد، انگیزه فراوانی داشتم. می خواستم با برزیل قهرمان کوپا آمه ریکا شوم و شادی را به یک ملت بزرگ تقدیم کنیم. قهرمانی با برزیل از بهترین و هیجان انگیزترین لحظات دوران زندگی و نیز فوتبالم بود.»

 

آلوز در 36 سالگی به عنوان بهترین بازیکن رقابت ها نیز معرفی شد. او حالا یک انگیزه متفاوت نیز دارد و می خواهد در 39 سالگی و در جام جهانی قطر برای برزیل به میدان برود. باورنکردنی به نظر می رسد ولی آلوز به آن ایمان دارد:« الان این در حد یک رویاست ولی می خواهم به آن دست یابم. البته که کار ساده ای نیست چرا که صرف حضور در جام جهانی کافی نیست. اگر بدن و نیز ذهن تان یاری نکند، چه فایده ای دارد در جام جهانی باشید؟ همه توان و روحم را خواهم گذاشت و سپس خواهیم دید چه اتفاقی خواهد افتاد.»

 

 

1418539

 

 

آلوز که به تازگی از پی اس جی جدا شده، به اروپا برگشته و قصد دارد با همفکری مدیر برنامه هایش، بهترین انتخاب را انجام دهد. او می خواهد همچنان در بالاترین سطح بماند و احتمالا قراردادی دو ساله با یک تیم مطرح امضا خواهد کرد. این تیم می تواند منچسترسیتی باشد تا آلوز برای اولین بار پس از سال 2012 بار دیگر کار با گواردیولا را تجربه کند.

 

جام قهرمانی‌ای که آلوز در ماراکانا فتح کرد، دومین جام قهرمانی کوپا آمه‌ریکای او بود. اولین قهرمانی برزیل بعد از قهرمانی سال 2007 برای کاپیتان آلوز بسیار شیرین بود. اما داستان دنی آلوز و جام های قهرمانی از زمان حضور او در باشگاه سویای اسپانیا آغاز می‌شود.

 

 

1416888

 

 

آلوز جوان با پیراهن سویا فتح پنج جام را تجربه کرده و سپس در سال 2008 این تیم را ترک کرده و با سفر به کاتالونیا به بارسلونا ملحق می‌شود.

در نوکمپ است که دنی آلوس بیشترین تعداد جامهای قهرمانی‌اش را بدست می‌آورد. دنی آلوز در هشت سال حضورش در کاتالونیا با ثبت رکوردی خارق‌العاده و اعجاب‌انگیز موفق می‌شود با پیراهن بلوگرانا بیست جام قهرمانی بدست بیاورد.

آلوز در سال 2016 از بارسلونا به یوونتوس رفته و در یک فصل حضورش در تورین، موفق به فتح هر دو جام قهرمانی ایتالیا می‌شد. آلوز سپس راهی پاری سن ژرمن شده و دو فصل در این تیم فرانسوی بازی می‌کند. او در فرانسه شش جام قهرمانی دیگر به جام هایش اضافه می‌کند که از جمله آنها باید به دبل در هر دو فصل اشاره کرد.

او با باهیا برزیل یک جام و با تیم ملی کشورش نیز فاتح چهار جام شده است.

 

 

افتخارات فوتبالی دنی آلوز:

 

1419655

دیدگاه‌ها