کد خبر : 1624512 | 26 تیر 1398 ساعت 15:35 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

گروه شش؛ بازمانده اولین نسل پرسپولیسِ برانکو

از اولین فصلی که برانکو هدایت پرسپولیس را برعهده داشت، 6 بازیکن در این تیم باقی مانده اند.

 

به گزارش "ورزش سه"، 4 سال از اولین پیش فصل پرسپولیس با برانکو می‌گذرد. روزهای بیم و امید که سرخ ها در استانبول و سپس تهران سپری کردند و آماده لیگ پانزدهم شدند و در نهایت با موفقیت فصل را به پایان رساندند. در سال های بعدی تیم برانکو پوست انداخت و پوست انداخت تا این که به این شکل تحویل گابریل کالدرون داده شد.

 

از آن تیم حالا تنها 6 بازیکن در فهرست پرسپولیس باقی مانده اند. کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی، امید عالیشاه، فرشاد احمدزاده، محمد انصاری و علی علیپور. یک مدافع، چهار هافبک و یک مهاجم که احتمالا در فصل جدید نیز نقش تعیین کننده ای در تیم خواهند داشت.

 

در این بین جایگاه کمال و احمد در ترکیب اصلی قطعی به نظر می رسد. کامیابی نیا یکی از بهترین هافبک دفاعی های فوتبال ایران است که پرسپولیسی ها امیدوارند این فصل بدون مشکل کتف، جنگ با رقبا را به سود خود تمام کند. نوراللهی هم حالا به ملی پوش پرسپولیسی ها تبدیل شده و می خواهد از توانایی های هجومی اش بیش از پیش بهره ببرد.

 

این شش نفر که بی تردید فوتبال خود را مدیون آموزش های تحت هدایت برانکو ایوانکوویچ هستند، هنوز سال ها وقت برای بازی و درخشش در پرسپولیس دارند اما می خواهند تجربه ای که در این نیم دهه به دست آوردند را به نسل بعدی هم منتقل کنند. اما هدف اصلی گذار موفقیت آمیز از دوران پسا برانکو است؛ دورانی که بی شک خود بازیکنان هم از وقوع آن دلهره داشتند.

 

1420108

دیدگاه‌ها