کد خبر : 1624571 | 26 تیر 1398 ساعت 20:26 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

مدیرعامل سپاهان: چرا باید هشت آمبولانس خسارت ببیند؟

توضیحات تابش در مورد مبلغ قرارداد کی‌روش

مسعود تابش می گوید استنلی کی روش از روز یکشنبه به تمرینات تیم سپاهان در ترکیه ملحق خواهد شد.

توضیحات تابش در مورد مبلغ قرارداد کی‌روش

مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان در گفتگو با "ورزش سه" در رابطه با حضور مهرزاد خلیلیان مدیریت سابق باشگاه در تمرین امروز صبح طلایی پوشان می گوید: دکتر خلیلیان می خواهند به همراه خانواده به حج تمتع بروند و به همین دلیل امروز به تمرین سپاهان آمدند و دیداری دوستانه با اعضای تیم داشتند تا حلالیت هم بطلبند.

 

کی روش یکشنبه به اردوی سپاهان اضافه می شود
سوال بعدی ما در مورد تمدید قرارداد استنلی کی روش بود. تابش در این رابطه افزود: بله با ایشان تمدید کردیم و ان شاالله به محض اینکه بچه اش به دنیا بیاید، به اردوی ترکیه ملحق می شود. به امید خدا یکشنبه بچه اش به دنیا می آید. البته به ما می گوید تمریناتم مرتب است. دیروز با او توافق کردیم. مدتی بود که مشغول مذاکره بودیم و در نهایت با ایشان دو ساله قرارداد امضا کردیم.

 

با مبلغ مناسبی کی روش قرارداد را امضا کرد
شنیده می شد تیم هایی به استنلی قراردادی نزدیک به یک میلیون دلار پیشنهاد داده اند. این موضوع برای تمدید قرارداد کی روش دردسر ایجاد نکرد؟ تابش پاسخ داد: یک عده ای چیزهایی در این زمینه گفته اند ولی آن چیزی که آنها در مورد رقم قرارداد کی روش می گویند، برای دو سال او است. قرارداد بسیار مناسبی بستیم. نظر سرمربی روی ایشان بود و به هر حال آقای گل لیگ بوده است. به نظرم با مبلغی مناسب تمدید کردیم.

 

هنوز یارگیری سپاهان تمام نشده
تابش در پاسخ به این سوال که چند بازیکن دیگر به جمع طلایی پوشان اضافه خواهد شد، بیان کرد: یارگیری ما هنوز تمام نشده و یکی دو بازیکن دیگر با توجه به نیاز تیم و نظرات سرمربی جذب خواهیم کرد.

 

سروش رفیعی هنوز در لیست سپاهان نیست
از مدیرعامل سپاهان در این رابطه پرسیدیم که آیا سروش رفیعی مدنظر باشگاه سپاهان قرار دارد یا خیر که او اضافه کرد: سروش رفیعی تا این لحظه درخواست سرمربی نیست. سروش بازیکن خوبی است ولی در آن پست تیم ما شرایط خوبی دارد و نیازی نداریم.

 

همواره برای بهبود فرهنگ هواداری تلاش می کنیم
طی روزهای اخیر بخش فرهنگی باشگاه سپاهان برنامه های مختلفی برای بهبود فرهنگ هواداری برگزار کرده است. تابش در این رابطه گفت: ما برای بهبود شرایط فرهنگی هر روز مشغول هستیم. این وظیفه ما است. تلاش کردیم بخش فرهنگی باشگاه را فعال کنیم. ما در بحث خیریه فعال هستیم و به مسئولیت اجتماعی باشگاه هم توجه داریم. امیدواریم بتوانیم قدم های مثبتی برداریم. سعی داریم با توجه به استقبالی که به عمل آمده، در تمام دانشگاه های اصفهان، کانون هواداران ایجاد کنیم.

 

هنوز در مورد تعویق لیگ چیزی به ما گفته نشده
چند روز تا آغاز رقابت های لیگ برتر باقی مانده است ولی نه شما  نه سایر باشگاه ها از زمان شروع مسابقات اطلاع ندارند و قرعه کشی لیگ نیز هنوز برگزار نشده است. مدیرعامل سپاهان در واکنش به این موضوع و اینکه اعتراضی به سازمان لیگ در این رابطه داشته اند یا خیر بیان کرد: بر اساس برنامه ای که اعلام شده، قرار بر این است که لیگ 12 مرداد شروع شود و برنامه تیم ما هم بر اساس آن است. تعویق لیگ می تواند برنامه ما را هم تحت تاثیر قرار دهد. ای کاش زودتر تکلیف مشخص می شد. فداسیون می گوید ورزشگاه ها باید آماده باشند. ما در باشگاه سپاهان حتی برای تاریخ زودتر از 12 ام آماده هستیم. البته هنوز هم به ما نگفته اند که قطعی لیگ عقب افتاده ولی قرعه کشی انجام نشده و نمی دانیم که مثلا بازی رفت ما در خانه خودمان برگزار می شود یا در خانه حریف.

 

صندلی های نقش جهان به زودی شماره دار می شود
ورزشگاه نقش جهان در حال حاضر آمادگی برگزاری در مسابقات را دارد. تابش در این زمینه توضیح داد: بله ورزشگاه نقش جهان، آزادی، ورزشگاه امام رضا و ورزشگاه فولاد آره نا در میان آماده ترین ها برای برگزاری لیگ هستند. ما در نقش جهان دوربین ها را نصب کردیم. کابل کشی ها انجام شده؛ گیت های الکترونیکی را قرارداد بستیم و پیش پرداخت داده ایم. فروش اینترنتی بلیت و همینطور شماره دار شدن صندلی ها به شدت و جدیت در حال پیگیری است و جاده دسترسی و آسفالت هم انجام شده.

 

دوست داریم همیشه ملی پوش زیاد داشته باشیم
از مدیرعامل سپاهان در رابطه با دعوت بازیکنان سپاهان به تیم ملی هم پرسیدیم که در گذشته  تعدادشان زیاد نبود ولی حالا سه بازیکن به اردوی تیم دعوت شده اند. او عنوان کرد: به هر حال تداخل بازی های لیگ و بازی های تدارکاتی تیم ملی برای ما خوب نیست ولی قطعا دوست داریم تعداد بازیکنان ملی پوش ما زیاد باشند.

 

کادر فنی از ما دو بازیکن خواسته
خرید بعدی سپاهان  چه زمانی رونمایی می شود؛ به خصوص در رابطه با بازیکن خارجی. تابش در پاسخ به این سوال گفت: ما هر روز برای این موضوع در رابطه هستیم. ممکن است هر دو بازیکنی که می خواهیم جذب کنیم داخلی باشند یا یکی از آنها خارجی. نام هیچ بازیکنی را مطرح نمی کنیم. کادر فنی دو بازیکن دیگر خواسته. ما همچنین جوانان بسیار خوبی داریم. ضمن اینکه در نیم فصل هم می توانیم پس از اینکه نقاط قوت و ضعف تیم بررسی شد برای تقویت تیم در رقابت های آسیایی اقدام کنیم.


 
خسارات در نهایت از جیب خود مردم می رود
تابش در پایان با اشاره به اتفاقات تلخ فصل گذشته که سبب وارد شدن خسارت زیادی به باشگاه سپاهان شد، تاکید کرد و حرف هایش را اینگونه خاتمه داد: امیدوارم لیگ در فصل آینده در فضای سالم تری برگزار شود. البته یک مقدار هم باید به هواداران حق بدهیم، چون سختی زیادی برای تماشای یک مسابقه در این شرایط اقتصادی می کشند. اکثریت هواداران میلیونی ما خوب هستند. آن بخش کوچک را جدا می کنیم. شما تصور کنید، یک هوادار برای دیدن یک بازی از شهر کوچک به ورزشگاه می آید. غیر از هزینه رسیدن به ورزشگاه، باید چند ساعت هم پشت درهای ورزشگاه باشد و چند ساعت هم در ورزشگاه منتظر آغاز بازی باشد. مطئمنا این تماشاگر شرایط نرمالی نخواهد داشت. بعد هم اگر بخواهد یک نوشیدنی بخورد، برمی گردد و جایش را از دست رفته می بیند. همینجا بابت این شرایط از هوادارانمان عذرخواهی می کنم و تمام تلاشمان را برای بهبود شرایط انجام می دهیم. از آنها ممنونیم ولی انتظار داریم آنها هم تماشای یک مسابقه را به عنوان بخشی از اوقات فراغت خود ببینند تا دیگر شاهد اتفاقات تلخ فصل گذشته نباشیم. ببینید چقدر باشگاه سپاهان از این اتفاقات دچار خسارت شده است. همین حالا کلی ماشین خسارت‌دیده وجود دارد. چرا هشت آمبولانس باید آسیب ببیند؟! تمام این پول ها در نهایت از جیب مردم می رود. چه تهران چه در اصفهان؛ چرا باید صندلی ها شکسته  شود. این شرایط اصلا زیبنده تماشاگران فوتبال نیست و امیدوارم فضا در فصل پیش رو خیلی بهتر از گذشته باشد.

دیدگاه‌ها