کد خبر : 1616728 | 20 خرداد 1398 ساعت 10:46 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

مصدومیت آرتور در بازی دوستانه برزیل

مصدوم شدن آرتور ملو در بازی دوستانه برزیل و هندوراس و خروج او از زمین با برانکارد، ضربه دیگری به تیم ملی این کشور در آستانه رقابتهای کوپا آمه‌ریکا وارد کرد.

مصدومیت آرتور در بازی دوستانه برزیل

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی برزیل که خود را برای حضور پرقدرت در رقابتهای کوپا آمه‌ریکا که امسال در خاک این کشور برگزار می‌شود آماده می‌کند دیروز در استادیوم بیرای شهر ریو در یک بازی دوستانه به مصاف هندوراس رفت و با نتیجه 7-0 به پیروزی رسید. اما خبر بد برای هواداران برزیل در این بازی مصدوم شدن آرتور ملو ستاره این کشور بود که با برانکارد و با چشمهای اشک‌آلود از زمین بیرون رفت تا ضربه دیگری به امیدهای برزیل برای حضور هر چه پرقدرت‌تر در کوپا آمه‌ریکا وارد شود.

 

1412009

 

مدافع برزیلی باشگاه بارسلونا در جریان بازی دوستانه مقابل هندوراس از ناحیه پا مصدوم شد و به ناچار با برانکارد به بیرون از زمین انتقال داده شد. تصاویر ملو در حال خروج از میدان نشان می‌داد او هم از نظر فیزیکی درد می‌کشد و هم از اینکه ممکن است به دلیل این مصدومیت کوپا آمه‌ریکا را از دست بدهد بسیار ناراحت و مغموم است.

 

در دقیقه 30  بازی درحالیکه برزیل 2-0 از حریف پیش افتاده بود رومل کویتو بازیکن هندوراس با حرکتی بسیار خشن روی آرتور ملو خطا کرد و به خاطر این خطا کارت قرمز دریافت کرده و از زمین اخراج شد. تیم ملی برزیل منتظر اظهار نظر تیم پزشکی است تا از میزان جدی بودن مصدومیت آرتور اطلاع پیدا کند. بعد از مصدومیت شدید نیمار اگر برزیل آرتور را هم از دست بدهد برای طلایی‌پوشان خبر بسیار بدی خواهد بود.

 

دیدگاه‌ها