کد خبر : 1614372 | 07 خرداد 1398 ساعت 19:15 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

اونای امری: آرسنال سزاوار حضور در فینال بود

اونای امری، سرمربی اسپانیایی آرسنال، در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار مقابل آرسنال حاضر شد.

اونای امری: آرسنال سزاوار حضور در فینال بود

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال فردا شب و در باکو برای برگزاری دیدار فینال لیگ اروپا به مصاف رقیب همشهری خواهد رفت و اونای امری مدعی شد فتح جام قهرمانی و البته کسب سهمیه لیگ قهرمانان از این طریق، دو هدف توپچی ها برای بازی فردا شب است.

 

فینال لیگ اروپا: "ما برای انجام کاری مهم مانند فتح عنوان قهرمانی لیگ اروپا اینجا آمده ایم. آرسنال سزاوار حضور در فینال بود و حالا ما فردا دو هدف خواهیم داشت؛ یکی فتح عنوان قهرمانی لیگ اروپا و دیگری کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل بعد.

 

امید ما این است که در سال آینده در لیگ قهرمانان بازی کنیم و برای رسیدن به این هدف باید در فینال فردا شب پیروز شویم. از اینکه چنین چالشی پیش روی ماست خوشحالم و ما باید با مسئولیت پذیری تمام در میدان حاضر شویم.

 

1409008

 

تیم های بزرگی در سالهای گذشته در فینال لیگ اروپا بازی کرده اند و حالا نوبت چلسی و آرسنال است و من امیدوارم این دو تیم در لیگ قهرمانان هم در فینال به مصاف هم بروند زیرا هم ما و هم چلسی برخی از بهترین بازیکنان در جهان را در اختیار داریم."

 

جانشینی آرسن ونگر:  "آنچه او در آرسنال انجام داد شگفت انگیز بود و من  احترام زیادی برای او قائلم. ونگر برای این باشگاه یک فرهنگ فوتبالی جدید به ارمغان آورد و من می خواهم آن را حفظ کنم. من از آرسن ونگر به عنوان یک سرمربی بزرگ نکات زیادی آموخته ام و احترام زیادی برای وی قائل بودم. من می خواهم به آرسنال کمک کنم تا در مسیر خود قرار گیرد، آرسنال باید در بین 10  تیم برتر جهان قرار گیرد و هدف ما دستیابی به این مهم است."

 

برگزاری فینال در باکو: "این موضوع در دست من نیست و آنها دلایل خود را برای انتخاب فینال در باکو دارند و ما باید به این تصمیم احترام بگذاریم. فردا در انگلیس و در سراسر جهان شاهد حمایت تعداد زیادی از هواداران خواهیم بود و من فردا فکر می کنم یک ورزشگاه بزرگ و فوق العاده پر از طرفداران آرسنال، چلسی و البته فوتبال در باکو در انتظار ما است."

دیدگاه‌ها