کد خبر : 1332419 | 21 خرداد 1395 ساعت 17:32 | 4.3K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی شیلی - بولیوی

دومین دور از گروه D رقابت های کوپا آمه ریکا شاهد دیدار سرنوشت ساز شیلی و بولیوی خواهد بود.

پیش بازی شیلی - بولیوی

به گزارش "ورزش سه"، بازنده های دور اول گروه D رقابت های کوپا آمه ریکا برای زنده نگه داشتن امیدهای خود برای صعود از این گروه، مقابل یکدیگر صف آرایی می کنند.

 

شیلی

 

1117878

 

اوضاع قرمزهای آمریکا جنوبی پس از قطع همکاری با خورخه سمپائولی همچنان خوب پیش نمی رود. آن ها در نخستین بازی خود مقابل آرژانتین به خوبی نشان دادند که دچار افت کیفیت شده اند. با احتساب شکست مقابل آرژانتین، شیلی هر 3 دیدار آخر خود را بازنده شده که به خوبی نشان دهنده وضعیت قرمز این تیم است. با این حال جدال مقابل بولیوی می تواند فرصتی ایده آل برای بازگشت باشد. آن ها می توانند با پیروزی مقابل این تیم امیدهای خود را برای صعود زنده نگه دارند و کار را به بازی دور پایانی مقابل پاناما بکشانند. شیلی مدافع عنوان قهرمانی رقابت های کوپا آمه ریکا محسوب می شود و حذف در دور گروهی، می تواند از اعتبار آن ها به شدت کم کند.

 


بولیوی

 

شکست در دیداری که روی کاغذ آسان ترین بازی بولیوی محسوب می شد، امیدهای این تیم را برای صعود از گروه به کمترین حد ممکن رسانده است. بولیوی هر 5 بازی آخر خود را باخته و همین مسئله نشان می دهد که اوضاع این تیم به شدت نامساعد است. بازی مقابل تیم زخم خورده شیلی آخرین امید بولیوی برای زنده ماندن در رقابت های کوپا آمه ریکا محسوب می شود. بولیوی اما آخرین جدال رو در رویش را مقابل شیلی با 5 گل شکست خورده تا آمار هم به این تیم در دیدار امشب روی خوش نشان ندهد. سبز پوشان آمریکای جنوبی در هر 5 دیدار اخیر خود مقابل شیلی ناکام بوده و موفق نشده حتی 1 پیروزی به دست آورد.

دیدگاه‌ها