کد خبر : 1308816 | 14 اسفند 1394 ساعت 22:59 | 6K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی منچسترسیتی - استون ویلا

سیتی و استون ویلا با انگیزه هایی متفاوت در ادامه رقابت های لیگ برتر انگلیس مقابل یکدیگر صف آرایی می کنند.

پیش بازی منچسترسیتی - استون ویلا
به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی برای جست و جوی آخرین امیدهایش جهت کسب عنوان قهرمانی رقابت های لیگ برتر مقابل استون ویلا قرار خواهد گرفت.

منچسترسیتی

اگر پیروزی در فینال جام اتحادیه را از کارنامه هفته های اخیر سیتی حذف کنیم، شاگردان پیگرینی به هیج عنوان نتوانسته اند عملکرد خوبی در بازی های اخیر از خود نشان دهند. آن ها وسط هفته مقابل لیورپول نیز به بدترین شکل ممکن در لیگ برتر باختند تا میزان امیدواریشان برای فتح رقابت های لیگ برتر به کمترین مقدار ممکنن برسد. با این حال شکست یا توقف تمامی امیدهای اصلی قهرمانی، باعث شده تا هواداران سیتی هنوز اندک امیدی برای نزدیک تر شدن به صدر جدول داشته باشند.
خبر خوب برای پیگرینی، بازگشت یحیی توره ای است که در دیدار مقابل لیورپول به علت گرفتگی عضلات نتوانست به میدان رود. سیتی به خوبی می داند هر نتیجه ای جز پیروزی مقابل تیم ته جدول استون ویلا، می تواند امیدهای این تیم برای قهرمانی را به اتمام برساند.

استون ویلا

تصور ماندن استون ویلا در رقابت های لیگ برتر با توجه به فاصله 8 امتیازی این تیم تا منطقه رفع خطر سقوط، کمی دشوار به نظر می رسد. با این حال لیگ برتر انگلیس همواره نشان داده غیر قابل پیش بینی ترین لیگ میان لیگ های معتبر اروپایی است. ویلا در 5 بازی اخیر خود در 4 بازی شکست خورده و به هیچ عنوان فرم ایده آلی ندارد. با این حال وضعیت نه چندان خوب منچسترسیتی نیز آن ها را امیدوار کرده تا بتوانند نمایش خوبی در اتحاد داشته باشند. استون ویلا در 5 بازی احیر خود مقابل سیتی، در 4 بازی شکست خورده است.


1095220

دیدگاه‌ها