کد خبر : 1541582 | 06 مرداد 1397 ساعت 14:30 | 30.3K بازدید | 0 دیدگاه

پدیده 17 ساله برزیلی

نه می خواهم نیمار باشم و نه روبینیو

رودریگو، پدیده 17 ساله سانتومس برزیل که اخیرا به رئال مادرید پیوسته، نمی خواهد با نیمار و روبینیو قیاس شود.

نه می خواهم نیمار باشم و نه روبینیو

به گزارش "ورزش سه"، رئال دو ماه پیش توانست در رقابت با بارسا، رودریگو را با 45 میلیون یورو از سانتوس به خدمت بگیرد اما تا تابستان 2019 او قرضی برای سانتوس بازی خواهد کرد.

تکنیک و سبک بازی رودریگو همه را به یاد نیمار و روبینیو می اندازد. دو ستاره ای که هر دو کار خود را از سانتوس شروع کردند. اولی راهی بارسا شد و دومی سال 2006 به رئال مادرید ملحق شد.

 

 

1321467

 

 

رودریگو که با بازی های درخشان خود این روزها همه را شیفته خود کرده، گفت:« فکر می کنم یک سال بعد بتوانم برای رئال بازی کنم اما فعلا همه تمرکزم روی سانتوس است. می خواهم در سانتوس بهترین بازی ها را انجام دهم. به من می گویند که اینجا سخت تمرین کنم تا زمانی که به رئال رفتم کاملا آماده باشم و بتوانم بهترین شروع را داشته باشم.

همه من را با نیمار و روبینیو مقایسه می کنند ولی من این قیاس را دوست ندارم. نمی خواهم نیمار و روبینیوی جدید باشم. من رودریگو هستم. هدفم تبدیل شدن به بهترین بازیکن دنیا در آینده است و این توانایی را در خود می بینم.»

 

جدایی رونالدو:« از نظر من او بهترین بازیکن دنیاست ولی در مقامی نیستم که بخواهم تصمیم او برای پیوستن به یوونتوس را زیر سوال ببرم.»

 

 

دیدگاه‌ها