کد خبر : 1623477 | 22 تیر 1398 ساعت 11:08 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

روزنامه‌های امروز اسپانیا؛ ماموریت انجام شد(عکس)

روزنامه‌های ورزشی اسپانیا امروز صفحه اول خود را به انتقال آنتوان گریزمان به بارسا اختصاص داده و از تیتر "ماموریت انجام شد" برای این انتقال استفاده کرده‌اند.

روزنامه‌های امروز اسپانیا؛ ماموریت انجام شد(عکس)

به گزارش ورزش سه‌، روزنامه‌های ورزشی اسپانیا امروز صفحات اول خود را تماما به انتقال آنتوان گریزمان به بارسلونا اختصاص داده و مارکا تنها روزنامه ورزشی است که در صفحه اول خود به عنوان تیتر اول از این انتقال استفاده نکرده است.

 

روزنامه آ اس عکس اول خود را به تصویری از آنتوان گریزمان اختصاص داده که در حال عبور از دری است که به ورزشگاه نوکمپ، خانه افسانه ای بارسلونا باز می شود. آ اس از تیتر "ماموریت انجام شد اما ..." استفاده کرده. این روزنامه مادریدی به این ترتیب به اعتراض شدید باشگاه اتلتیکو مادرید به انتقال گریزمان اشاره کرده که دیروز بعد از اعلام رسمی آن از سوی بارسلونا، با انتشار بیانیه ای از سوی اتلتیکو اعلام شد.

 

1418998

 

روزنامه موندو دپورتیوو هم تصویری از گریزمان که لباس بارسلونا را به تن دارد در صفحه اول خود چاپ کرده و از تیتر ماموریت به پایان رسید استفاده کرده است. این روزنامه هوادار بارسا در صفحه اول خود به نوعی از ورود گریزمان به این تیم استقبال کرده.

 

1419004

 

اسپورت، دیگر روزنامه ورزشی منتشر شده در کاتالونیا هم با تیتر ماموریت تمام شد و زیرتیتر سلام به گریزمان به استقبال او رفته است.

 

1419001

 

اما روزنامه مارکا که در شهر مادرید منتشر می شود تصویر یک خود را به لوکا زیدان، دروازه‌بان سابق رئال مادرید و فرزند زین الدین زیدان سرمربی این تیم اختصاص داده و از مصاحبه اختصاصی خود با او خبر داده است. مارکا از قول لوکا زیدان تیتر زده که باید از رئال جدا می شدم تا خودم را ثابت کنم.

 

1419000

 

دیدگاه‌ها