کد خبر : 1529311 | 20 خرداد 1397 ساعت 12:18 | 78.8K بازدید | 0 دیدگاه

لاروخا تنها برنده مقابل حریف مشترک؛

تونس کل گروه ایران را به هم ریخت!

تیم های گروه دوم جام جهانی همگی یک حریف دوستانه مشترک داشتند که نتایج مختلفی مقابل آن گرفتند.

تونس کل گروه ایران را به هم ریخت!

به گزارش ورزش سه، پنجشنبه هفته جاری رقابت های جام جهانی 2018 روسیه آغاز می شود و تیم ملی ایران در گروه دوم این تورنمنت با اسپانیا، مراکش و پرتغال رقابت خود را آغاز می کند.

 

حضور مراکش در این گروه باعث شد هر سه تیم دیگر برای شبیه سازی بازی با این تیم، به سراغ حریفان آفریقایی بروند. حریفی که اسپانیا، ایران و پرتغال همگی برای بازی برگزیدند و خود را در مقابل آن آزمایش کردند، تیم ملی تونس بود.

 

1308412

 

تونس که در بین تیم های آفریقایی یکی از بهترین هاست و در رنکینگ فیفا هم بهترین تیم آفریقایی به شمار می رود، در سه مقطع مختلف با همگروه های مراکش بازی دوستانه برگزار کرد.

 

ابتدا آنها در اوایل سال 97 شمسی به مصاف تیم ایران رفتند و با یک بازی نسبتا برتر از حریف، موفق شدند با یک گل به خودی ایران را شکست دهند. حریف بعدی تونس از این گروه، پرتغال بود. شاگردان نبیل معلول مقابل قهرمان اروپا هم عملکرد خوبی از خود نشان دادند و در نهایت به تساوی 2-2 برابر این تیم رسیدند.

 

1308411

 

سومین تیمی که از گروه B جام جهانی با تونس روبرو شد، تیم ملی اسپانیا بود. قهرمان سال 2010 جهان که یکی از شانس های قهرمانی این دوره جام جهانی نیز هست، دیشب با تونس روبرو شد و در مصافی پرفشار، به سختی توانست با یک گل از سد این تیم بگذرد. تونسی ها کیفیت بالایی در بازی دیشب از خود نشان دادند و حتی موقعیت های خوبی هم روی دروازه اسپانیا ایجاد کردند.

 

بدین ترتیب تنها تیمی از گروه دوم جام جهانی که توانست تونس را شکست دهد، تیم اسپانیا بود که آن ها هم خیلی سخت و به زحمت موفق به انجام این کار شدند.

 

1308410

دیدگاه‌ها