کد خبر : 1273934 | 18 مهر 1394 ساعت 16:11 | 18.8K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش روز:

چه تیم هایی به ویروس فیفا مبتلا شده اند؟

ویروس فیفا بار دیگر از تیم های باشگاهی اروپا قربانی گرفت. در روزهایی که شاهد برگزاری بازی های دور مقدماتی یورو 2016 و نیز دور مقدماتی جام جهانی 2018 هستیم، افزایش تعداد مصدومان در نوع خود قابل توجه است.

چه تیم هایی به ویروس فیفا مبتلا شده اند؟
به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید، پاری سن ژرمن، بایرن مونیخ، چلسی، منچسترسیتی و یوونتوس، مطرح ترین باشگاه هایی هستند که قربانی ویروس فیفا شده اند.
از رئال مادرید شروع می کنیم که دو روز پیش، کریم بنزما را به مدت سه هفته از دست داد. کریم در بازی دوستانه فرانسه مقابل ارمنستان مصدوم شد و در دقیقه 80، زمین بازی را ترک گفت. رئالی ها به شدت از اینکه دشان، در یک بازی دوستانه اقدام به تعویض بنزما نکرده بود، عصبانی هستند.

منچسترسیتی هم دو بازیکن مهم و تاثیرگذار خود را به مدت حداقل یک ماه از دست داد. ابتدا آگوئرو بود که تنها موفق شد 20 دقیقه در مقابل اکوادرو در زمین حاضر باشد و به دلیل مصدومیت از بازی خارج شد. داوید سیلوا نیز شب گذشته به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا، از ترکیب اسپانیا خارج شد. هر دو، بازی مهمی چون دربی شهر منچستر را از دست خواهند داد.

چلسی نیز ایوانوویچ و ماتیچ را به دلیل مصدومیت در بازی های ملی، برای مدتی در اختیار نخواهد داشت. خبری بد برای مورینیو که تیمش اوضاع مناسبی در جدول ندارد.
پاری سن ژرمنی ها نیز داوید لوئیز را به دلیل مصدومیت در بازی برزیل-شیلی به مدت دو هفته از دست دادند.

در این میان، مصدومیت ماریو گوتزه، ستاره ملی پوش بایرن، شدیدتر از تمام بازیکنان فوق بود. گوتزه در بازی مقابل ایرلند به شدت مصدوم شد و سه ماه باید خارج از میادین باشد. بایرنی ها بیش از هر باشگاهی از ویروس فیفا شاکی هستند.

شواین اشتایگر نیز در بازی آلمان مقابل ایرلند مصدوم شد اما آزمایشات نشان می دهند که ستاره یونایتد به بازی با اورتون خواهد رسید.

آخرین نمونه از قربانی های ویروس فیفا، آلوارو موراتا، ستاره اسپانیایی یوونتوس بود که در دقیقه 35 بازی با لوکزامبورگ مصدوم شد و حداقل یک ماه قادر به همراهی یوونتوس نخواهد بود.او دربی ایتالیا برابر اینتر را از دست داد.

بازی های ملی در سه روز آینده نیز پیگیری خواهند شد و همچنان احتمال مصدومیت ستارگان بزرگ فوتبال دنیا وجود دارد.

دیدگاه‌ها