کد خبر : 1603563 | 20 فروردين 1398 ساعت 13:09 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی وستهام: در زمین مثل زامبی بودیم

مانوئل پیگرینی، سرمربی وستهام با انتقاد شدید از عملکرد شاگردانش در دیدار این تیم مقابل چلسی که با پیروزی 2-0 چلسی همراه بود گفت بازیکنان وستهام در این بازی مثل زامبی‌ها بوده‌اند.

سرمربی وستهام: در زمین مثل زامبی بودیم

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست 2-0 وستهام مقابل چلسی که با دو گل ادن هازارد، ستاره بلژیکی چلسی اتفاق افتاد، مانوئل پیگرینی، سرمربی وستهام از عملکرد شاگردانش، به خصوص در نیمه اول بازی، به شدت انتقاد کرد و گفت بازیکنان وستهام در این بازی مثل زامبی‌ رفتار کرده‌اند.

 

بعد از آنکه دیدار دو تیم با دو گل ادن هازارد در دقیقه 24 و 90 با شکست 2-0 وستهام به پایان رسید، پیگرینی در پایان بازی مقابل دوربین خبرنگاران قرار گرفت و با انتقاد شدید از نمایش شاگردانش گفت:" در نیمه اول خیلی بد بودیم ولی در نیمه دوم به مراتب بهتر ظاهر شدیم و بازی بهتری انجام دادیم".

 

1396442

 

سرمربی وستهام در ادامه گفت:" ما درون زمین مثل زامبی بودیم. اصلا بازی نمی‌کردیم. وقتی مقابل بازیکنانی مثل فوتبالیست‌های چلسی بازی می‌کنید باید با قدرت ظاهر شوید ولی ما اصلا اینطور نبودیم".

 

پیگرینی در ادامه گفت:" آنها هر کاری دلشان می‌خواست کردند و گل اول را به ما زدند. هازارد چهار پنج نفر از بازیکنان ما را دریبل کرد، آنهم در حالی که می‌توانستند جلویش را بگیرند".

 

سرمربی وستهام در ادامه اظهاراتش گفت:" ولی در نیمه دوم خیلی بهتر شدیم. کنترل توپ را بیشتر در اختیار گرفتیم و موقعیت‌هایی برای مساوی کردن بازی خلق کردیم. ولی در نهایت چلسی در آخرین لحظات یک گل دیگر زد و کار را تمام کرد".

 

 

دیدگاه‌ها