کد خبر : 1623386 | 21 تیر 1398 ساعت 21:02 | 11.4K بازدید | 0 دیدگاه

اتفاقات متفاوتی در حال افتادن است

تارتار:همین الان می‌روم و از ویلموتس تشکر می‌کنم

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان پس از پایان دیدار امروز تیمش برابر تیم امید ایران به صحبت با خبرنگاران پرداخت.

تارتار:همین الان می‌روم و از ویلموتس تشکر می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تارتار پس از تساوی تیم های نفت مسجدسلیمان و تیم امید ایران، درباره بازی گفت: از حمید استیلی ممنونم که از ما برای برگزاری این بازی دعوت به عمل آورد. بازی سنگینی بود. تیم ما تقریبا ده روز است که کارش را شروع کرده و به همین دلیل کیفیت لازم را نداشت به خصوص در نیمه دوم خوب عمل نکرد اما تیم امید در این بازی مخصوصا در نیمه دوم کیفیت بالایی از خود به نمایش گذاشت و به همین دلیل باید به کادر فنی این تیم و باقی اعضای آن خسته نباشید بگویم. ما هم خیلی دیر شروع کردیم و تغییرات زیادی داشتیم و در نتیجه از تیم های دیگر عقب تر هستیم.

 


او درباره موفقیت احتمالی امیدهای ایران نیز گفت: کشور ما پر از استعداد است و من فکر میکنم با درایتی که کادر فنی ایران دارد می تواند موفق باشد. با مجیدی و حمید استیلی درایت و تجربه و جوانی در کنار هم قرار گرفته و همین می تواند باعث بازی های خوب امید شود به مانند نیمه دوم دیدار امروز. امیداوریم اتفاق مهم صعود به المپیک پس از سال ها اتفاق بیفتد.

 

تارتار درباره مارک ویلموتس نیز گفت: ببینید همین که ایشان به تماشای بازی امروز آمدند یعنی اتفاقات جدیدی برخلاف دوران حضور آقای کی روش در حال افتادن است و من هم به همین دلیل اکنون می روم و از ایشان تشکر میکنم. بازیکنان خوبی در اردوی اخیر تیم ملی دعوت شدند که با حضور در اردو کسب تجربه کنند. چند بازیکن ما هم به تیم ملی دعوت شده اند که بابت حضور آنها از مربی تیم ملی ممنونیم.

 

سرمربی مسجدسلیمانی ها درباره وضعیت بد زمین این تیم برای برگزاری بازی های لیگ برتر گفت: امیدوارم در سال جدید فوتبالی اتفاقات خوبی بیفتد و اگر قرار است در این میان درآمدی از حق پخش به باشگاه ها برسد این اتفاق بیفتد. درباره زمین هم باید بگویم امیدوارم مسئولان به قول های خود عمل کنند و این موصوع نیز به خیر بگذرد.

دیدگاه‌ها