کد خبر : 1625382 | 31 تیر 1398 ساعت 09:20 | 2.6K بازدید | 0 دیدگاه

گرت بیل به کجا می‌رود: چین، پاریس یا لندن؟

انتظار برای مشخص شدن مقصد بعدی ستاره ولزی رئال

درحالیکه اخبار مربوط به جدایی قریب‌الوقوع گرت بیل از رئال مادرید به اوج رسیده، گزارش‌هایی درباره انتقال او به باشگاهی چینی مطرح شده است.

انتظار برای مشخص شدن مقصد بعدی ستاره ولزی رئال

به گزارش "ورزش سه"، بعد از مدتها گمانه‌زنی درباره جدایی قریب‌الوقوع گرت بیل، ستاره ولزی رئال مادرید از این تیم و بعد از آنکه دیروز اعلام شد زین‌الدین زیدان به صراحت از لزوم جدایی بیل از رئال صحبت کرده، رسانه‌های ورزشی خبر دادند که مقصد احتمالی ستاره ولزی، باشگاهی در چین است.

 

تلویزیون اسپانیایی ال‌چیرینگیتو هم با تایید این شایعات اعلام کرد بیل به زودی برای شرکت در تست های پزشکی باشگاه چینی بیجینگ گوان راهی این کشور خواهد شد. روزنامه انگلیسی تلگراف هم مدعی شد باشگاه چینی آماده است تا با عقد قرارداد با بیل، او را به گران‌ترین بازیکن وارد شده به لیگ فوتبال چین تبدیل کند.

 

1420953

 

گوان یکی از ثروتمندترین باشگاه‌های فوتبال چینی است و با توجه به اینکه پنجره نقل و انتقالات در کشور چین روز 31 جولای بسته می‌شود این باشگاه تنها 10 روز فرصت دارد تا قرارداد گرت بیل را  نهایی کرده و او را به صورت رسمی به خدمت بگیرد.

 

روزنامه انگلیسی میرر هم مدعی شد باشگاه گوان پیشنهاد دستمزدی معادل 1 میلیون پوند در هفته به گرت بیل ارائه داده است. اما در کنار این باشگاه چینی از پاری سن ژرمن نیز به عنوان دیگر باشگاهی که پیشنهاد قابل توجهی به بیل ارائه داده نام برده شده بود.

 

1420977

 

روزنامه ایندیپندنت هم دیروز مدعی شد باشگاه پاری سن ژرمن خواهان جذب گرت بیل است و به رئال مادرید پیشنهاد داده تا در ازای واگذاری نیمار به باشگاه اسپانیایی، گرت بیل راهی پاریس شده و به جمع بازیکنان PSG بپیوندد. روزنامه اسپانیایی موندو دپورتیوو هم با تایید خبر ایندیپندنت مدعی شد به درخواست پاری سن ژرمن، در صورت واگذاری نیمار به رئال و پیوستن بیل به پاری سن ژرمن، 90 میلیون یورو نیز از سوی رئال به باشگاه پاریسی پرداخت خواهد شد. 

 

1421003

روزنامه آ اس هم امروز در صفحه اول خود به موضوع فروش گرت بیل از سوی رئال پرداخته و در تیتری جذاب با نام خانوادگی ستاره ولزی و کلمه "فروش" در انگلیسی که آهنگ تلفظ یکسانی دارند بازی کرده است

 

اما احتمال بازگشت گرت بیل به انگلیس هم وجود دارد و از باشگاه تاتنهام به عنوان اصلی ترین گزینه انگلیسی به خدمت گرفتن ستاره ولزی نام برده شده است. این گمانه زنی درباره انتقال گرت بیل به تاتنهام از مدتی پیش در رسانه های ورزشی مطرح بوده و دیروز مائوریسیو پوچتینو سرمربی تاتنهام نیز در یک مصاحبه در پاسخ به پرسش های خبرنگاران درباره احتمال پیوستن گرت بیل به تاتنهام سعی کرد پای خود را از این مساله کنار بکشد و اعلام کرد نمی داند باشگاه تاتنهام در حال خرید بیل هست یا نه چرا که تنها کسی که می تواند در مورد این مساله نظر نهایی را بدهد رئیس باشگاه است.

 

1420952

 

روزنامه انگلیسی سان نیز در گزارشی مدعی شد پیشنهاد 1 میلیون پوند در هفته باشگاه چینی بدون احتساب مالیات بوده و مالیات گرت بیل هم توسط باشگاه چینی پرداخت خواهد شد.

 

گرت بیل، ستاره ولزی 30ساله رئال مادرید فصل گذشته نتوانست آنطور که از او انتظار می‌رفت برای رئال مادرید بدرخشد و تنش‌های اخیر در رابطه او با زین الدین زیدان، سرمربی رئال که از اواسط فصل گذشته بار دیگر سکان هدایت سفیدپوشان شهر مادرید را به دست گرفته، باعث شده ستاره ولزی در یک قدمی ترک این باشگاه اسپانیایی قرار بگیرد.

 

زیدان دیروز و بعد از عدم استفاده از گرت بیل در جریان شکست 3-1 رئال از بایرن مونیخ در آمریکا، در کنفرانس خبری بعد از بازی به خبرنگاران گفت:" گرت بیل در تیم حضور نداشت چون باشگاه در حال کار کردن روی خروج او از باشگاه است. برای همین بود که بیل امروز بازی نکرد".

 

1420818

 

بعد از صحبتهای زیدان، مدیر برنامه‌های گرت بیل، حرفهای او درباره بیل و تلاش‌هایش برای کنار گذاشتن بیل از رئال را ناراحت‌کننده و توهین‌آمیز خواند.

 

در آخرین اظهارنظرها درباره پرونده جنجالی بیل و بعد از مطرح شدن شایعات انتقال او به باشگاه چینی گوان، تلویزیون اسپانیایی ال‌چیرینگیتو هم با تایید این اخبار اعلام کرد پیشنهاد باشگاه چینی از سوی گرت بیل و مدیر برنامه‌هایش پذیرفته شده و او به زودی برای شرکت در تستهای پزشکی این باشگاه راهی چین خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها