کد خبر : 1614956 | 10 خرداد 1398 ساعت 20:38 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

رابرتسون: می دانیم بازی با تاتنهام چقدر دشوار است

اندی رابرتسون، مدافع اسکاتلندی لیورپول، در مورد دیدار فردا شب این تیم برابر تاتنهام صحبت کرد.

رابرتسون: می دانیم بازی با تاتنهام چقدر دشوار است

به گزارش "ورزش سه"، مرسی سایدی ها بعد از قبول دو شکست برابر سویا و رئال مادرید در فینال لیگ اروپا و لیگ قهرمانان در دو سال اخیر، حالا به دنبال شکستن این طلسم و فتح اولین جام با یورگن کلوپ هستند.

 

دیدار با تاتنهام: "بازی کردن برای لیورپول هر روز باعث وجود فشار روی ماست و دلیل آن نیز هواداران این باشگاه هستند که من باید از حمایت آنها قدردانی کنم. ما تجربه حضور در فینال کیف را داشته ایم و حالا می خواهیم شرایطی متفاوت نسبت به فصل قبل را رقم بزنیم. اینگونه نیست که بخت ما برای پیروزی بیشتر باشد و بازی های قبلی برابر تاتنهام نشان داده چه حریف دشواری داریم و هر دو تیم می توانند فردا شب برای هم دردسر ساز شوند.

 

1409761

 

در تابستان تعداد کمی بازیکن راهی لیورپول شده و از این تیم جدا شدند و بسیاری از ما تجربه بازی کردن در فینال کیف و کنار آمدن با فشار بازی فینال را داریم اما نباید در حال حاضر تمرکز خود را روی فینال های قبلی قرار دهیم. یورگن کلوپ سبک و شرایط باشگاه لیورپول را تغییر داده و ما می خواهیم با کسب یک جام آن را جبران کنیم. حالا همیشه چیز معطوف به تلاش فراوان در بازی فردا شب است.

 

سبک مربیگری مائوریتسیو پوچتینو باعث شده تاتنهام با هر خرید پیشرفت زیادی داشته باشد. لوکاس مورا قهرمان بازی با آژاکس بود، او یک بازیکن فوق العاده و با کیفیت فراوان است. ما پیش از این نیز مقابل مورا بازی کرده ایم و حالا باید دوباره با او مقابله کنیم."

 

همبازی بودن با ترنت الکساندر آرنولد: "من از دیدن بازی ترنت الکساندر آرنولد لذت می برم و ارسال یک پاس گل از سوی او به اندازه پاس گل دادن خودم برایم خوشحال کننده است. ما اگر در جریان بازی متوجه چیزی شویم که به بهبود شرایط کمک می کند به یکدیگر می گوییم و همه فکر ما معطوف به بهبود و پیشرفت است."

دیدگاه‌ها