کد خبر : 1616817 | 20 خرداد 1398 ساعت 15:40 | 2.9K بازدید | 0 دیدگاه

افت چشمگیر ارزش نیمار در بازار نقل و انتقالات

حواشی اخیر در مورد نیمار باعث شده است تا ارزش او با یک کاهش قابل توجه روبرو شود.

افت چشمگیر ارزش نیمار در بازار نقل و انتقالات

به گزارش "ورزش سه"، نیمار در ماه های اخیر بیشتر از اینکه به خاطر کیفیت فوتبالش در راس خبرها باشد، به خاطر حواشی و جنجالی های بیرون زمین فوتبال، در رسانه ها مطرح بوده است.

از بحث و درگیری لفظی با هم تیمی هایش گرفته تا مصدومیت شدید در حساس ترین مقاطع فصل و این اواخر هم بحث تجاوز جنسی به یک مدل برزیلی.

اتفاقی که باعث تعلیق همکاری او با کمپانی مسترکارت شده و دو کمپانی ردبولز و نایکی هم در صدد قطع همکاری با ستاره برزیلی هستند.

 

 

1410813

 

 

همه این حواشی باعث شده است تا ارزش نیمار در بازار از 213 میلیون یورو به طرز چشمگیری سقوط کند. طبق گزارش انستیو CIES، ارزش کنونی نیمار در بازار نقل و انتقالات، بین 120 تا 150 میلیون یورو تخمین زده می شود و وبسایت ترانسفرمارکت هم ارزش نیمار را 180 میلیون یورو اعلام کرده است.

پیش بینی می شود که با توجه به غیبت نیمار در کوپا آمه ریکا، او حتی در فهرست 50 نفره بهترین های جهان در سال 2019 هم جایی نداشته باشد و این باعث خواهد شد ارزش او بیش از این نیز سقوط کند.

نیمار در حال حاضر با انتقال 222 میلیون یورویی اش در سال 2017 به پی اس جی، همچنان رکورد گران ترین انتقال دنیای فوتبال را در اختیار دارد.

 

 

دیدگاه‌ها