کد خبر : 1618648 | 29 خرداد 1398 ساعت 13:32 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

دایی، کریمی، مهدوی کیا و قطبی خوب هستند اما

کلهر: گل محمدی بهترین گزینه برای پرسپولیس است

برانکو مربی بزرگی بود و کارنامه خوبی داشت اما هواداران باید بپذیرند فوتبال حرفه ای است و مربیان حق دارند پیشنهادهای بهترشان را قبول کنند.

کلهر: گل محمدی بهترین گزینه برای پرسپولیس است

به گزارش" ورزش سه" رفتن برانکو برای پرسپولیس با حواشی زیادی همراه شد و هواداران این تیم هنوز این موضوع را قبول نکرده اند. محمودکلهر بازیکن و مربی سابق پرسپولیس درباره شرایط این فصل پرسپولیس گفت:« برانکو کارنامه خیلی خوبی از خودش به جا گذاشت اما هواداران باید بپذیرند و یک مربی ممکن است پیشنهادهای بهتری داشته باشد و برود. به خصوص خارجی ها که نباید توقع داشته باشیم دلشان برای فوتبال ما بسوزد و در وهله اول خودشان را در نظر می گیرند.»
او افزود:«من معتقدم که هیات مدیره پرسپولیس یک فرد تحصیلکرده و کسی که کاپیتان تیم ملی و پرسپولیس بوده مثل جعفرکاشانی را به عنوان مدیرعامل انتخاب کند تا هرچه سریعتر این مساله جمع شود. افرادی مثل آقای کاشانی اشراف کامل روی تیم دارند و خودشان متخصص هستند.»


بازیکن سابق پرسپولیس همچنین گفت: « برای اینکه پرسپولیس نتیجه خوب بگیرد هواداران باید صبور باشند و بیش از این از باشگاه و هیات مدیره حمایت کنند. تیم نباید زمان آماده سازی را از دست بدهد کاری که برانکو می کرد و همیشه زودتر از بقیه تمرینات را شروع می کرد. این موضوع باعث می شد پرسپولیس در ابتدای فصل نتایج خوبی بگیرد اما الان تیم تکلیفش مشخص نیست و این می تواند تیم را دچار مشکل کند. باید این مشکل سریع حل شده و گزینه هایی که می توانند کمک کنند انتخاب شوند.»


کلهر درباره اینکه برخی از پیشکسوتان مثل مهرداد میناوند و امیرعابدینی از جعفر کاشانی و هیات مدیره انتقادهای تندی کرده اند هم گفت:« این خوب نیست و ما فوتبالی ها باید هوای همدیگر را داشته باشیم. نتایج خوب پرسپولیس فقط به خاطر برانکو نیست و پشتیبانی خوبی هم انجام شده است. تیم ورزشگاه و زمین تمرین اختصاصی داشت و این کار را آقای کاشانی انجام داد. آقای عابدینی عزیز ما است و آقای میناوند هم از پیشکسوتان نامدار باشگاه است با این حال من فکر می کنم پرسپولیسی ها الان باید فقط به فکر موفقیت تیم باشند و از هم حمایت کنند.»


او درباره گزینه هایی که برای هدایت پرسپولیس مطرح می شوند هم گفت:« فکر می کنم یحیی گل محمدی گزینه خیلی خوبی است. او سال قبل تیم پدیده را با امکانات کم به کورس قهرمانی آورد و به نظرم کارنامه خوبی دارد. او پرسپولیسی است و قبلا بازیکن و مربی و سرمربی تیم بوده است. اگر همین حمایتی که از مربیان خارجی شد از گل محمدی شود می تواند در پرسپولیس موفق باشد.»


او افزود:« به نظر من الان مربی خارجی گزینه خوبی نیست و نمی تواند موثر عمل کند مگر اینکه به او فرصت کافی داده شود تا تیم را بشناسد. معتقدم باید به مربیان ایرانی هم فرصت داده شود چرا که آن ها هم مربیان خوبی هستند. هواداران باید صبور باشند و با حوصله پشت تیم بمانند. این حمایت هواداران خیلی روی موفقیت برانکو نقش داشت و او توانست کارایی اش را نشان بدهد.»


کلهر اما دراین باره که سکوها خیلی در ماندگاری و موفقیت مربی نقش دارند گفت:« بله این مشکلات هست که سکوها ممکن است یک مربی را نخواهند یا بخواهند مربی خارجی بیاید. متاسفانه اما کسی مثل حسین عبدی که یک بازی مربی تیم بود و نتیجه گرفت فرصت پیدا نکرد. از پیشکسوتان می خواهم که حمایت کنند همچنین رسانه ها و هواداران نیز شرایطی را به وجود بیاورند که مربی ایرانی هم بتواند موفق شود. ما با مربیان ایرانی و علی پروین هم دوگانه گرفته و قهرمان شده بودیم.»


بازیکن سابق پرسپولیس درباره گزینه های دیگری مثل قطبی، مهدوی کیا، دایی و کریمی هم گفت:« همه این گزینه ها از نظر من بهترین هستند. اما من فکر می کنم با توجه به کارنامه یحیی گل محمدی بهترین گزینه ایرانی در حال حاضر است.»

 

دیدگاه‌ها