کد خبر : 1619221 | 01 تیر 1398 ساعت 12:20 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

مارکا: احتمال انصراف رئال از جذب پوگبا

روزنامه اسپانیایی مارکا می گوید با توجه به دو بار رد شدن درخواست رئال برای انتقال پوگبا، از سوی منچستریونایتد، احتمال دارد باشگاه اسپانیایی در نهایت از تلاش برای جذب او منصرف شود

مارکا: احتمال انصراف رئال از جذب پوگبا

به گزارش "ورزش سه"، پل پوگبا به صراحت اعلام کرده می‌خواهد به رئال مادرید ملحق شود ولی او حتی اعلام کرده که اگر لازم باشد حاضر است به یوونتوس بپیوندد ولی در هر صورت به این نتیجه رسیده که دوران حضورش در منچستریونایتد به پایان رسیده و باید از این تیم جدا شود.

 

1414409

 

مشکل اما اینجا است که بر اساس اعلام مارکا، مدیران یونایتد اعلام کرده‌اند حاضر نیستند درباره انتقال پوگبا از این تیم با باشگاه دیگری مذاکره کنند. روزنامه  اسپانیایی می‌گوید رئال مادرید تا کنون دو بار از یونایتد خواهان مذاکره درباره پوگبا شده و یوونتوس هم یک بار چنین درخواستی داشته ولی در هر دو مورد پاسخ یونایتد یکسان بوده: چنین چیزی امکان ندارد.

 

مارکا می‌گوید حالا تنها راهی که برای پوگبا باقی مانده این است که تا ده روز دیگر زمانی که به منچستر برخواهد گشت شخصاً آنچه در ملا عام اعلام کرده را به  مدیران منچستریونایتد منتقل کرده و به صورت رسمی به آنها اطلاع دهد که هر طور شده خواهان ترک این باشگاه است.

 

ولی مارکا معتقد است رئال مادرید حاضر نیست رابطه‌اش با  منچستریونایتد بیش از این دچار تنش شود اما خیلی زود هم از تلاش خود برای جذب پوگبا دست برنخواهد داشت. استراتژی رئال در روزهای آینده در وهله اول صبر خواهد بود. مارکا معتقد است اگر در نهایت رئال به این نتیجه برسد که تلاش‌هایش برای به مادرید آوردن پوگبا بیش از حد طول کشیده از خیر او خواهد گذشت و به دنبال جذب بازیکنان دیگری خواهد رفت که می‌توانند به جای پوگبا در خدمت این تیم باشند.

 

دیدگاه‌ها